Atölye Bambini

Cuma, Kasım 01, 2013

Lego ve Evalardan puzzle.

Puzzle da çığır bence..yani onca ara tara puzzle alacağım diye kıvran dur..Aslında yaratıcı bir annenin (Kızlarıma hatıra) blogunda gördüğüm fikri sonra evalarla daha çok denedim..Öncelikle logodan başlayayım.Bir derginin verdiğini çıkartmaları atmamış saklamıştım tam da bunun içinmiş..legolara yapıştırdım sonra ortadan kestim..bu kadarcık...Ancak Sevgili yavrucum sen pek ilgilnemedin.birazcık oynadık..sonra oyuncak masanda yerini aldılar ancak bir gün tekrar oynanmayı bekliyorlar uzun süreceğe benziyor :) Ancak DIY sa benim de ilk DIY larım hazır..baktıkça mutlu oluyorum :)
Gelelim eva lara ilk duyduğumda ne bu diyordum şimdi iyice bizden oldu çıktı...'.sınıf fazladan kitaplardan eşim getirmiş okuldan onların büyük resimlerini kullandım ve dergilerden kestiklerimi Evalara yapıştırıp maket bıçağı ile kesiyorum..Ancak parçaları çok olanlarda zorlanıyor..ancak bazı resimlerde numara var mesela o kadar rast gele kestim hem sayıları tekrar etmiş oluyoruz sen gerçi sayıları biliyorsun..Hatta bugün 10 ar 10 ar saydın kavonozlarla ..ve ingilizce de 10 kadar öğrenmişsin..şarkılardan filan sanırım..yoksa biz öğretmedik ancak yarın sana sayı posteri hazırlamayı planlıyorum..umarım başarılı oluruz...Aslına bakarsan önceleri sana bir şey öğretmem diyordum ancak şimdi uğraşıyor gibiyim..bunun iyi mi kötü mü olduğunu ise bilmiyorum..öğrenmen hoşumuza gidiyor ancak ileride pişman olur muyuz..ana sınıfında sıkılır bize kızar mısın bilmiyorum :S

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder