Atölye Bambini

Perşembe, Haziran 12, 2014

Günlük yaşam becerilerine örnekler...( montessori practical life )

Grubumuzda bugün günlük yaşam faaliyetlleri günü olunca bende eskilerden derleme yaptım..Fikir olsun sizlere diye :)
  Montessori ile tanışmadan önce kızıma mutfak malzemeleri almama ben ütü öğrenmesin...elin adamına hizmet mi edecek o mantıkla büyümesin diye düşünüyordum itiraf ediyorum.Ama ne kadar yanlış olduğunuz Montessori felsefesiyle karşılaşınca öğrendim.Kendi hayatını idame ettirecek ayakları üzerinde basan bireyler için..bu basit görünen işler ne kadar da değerli imiş.Sonra şükrettim ki iyi ki erkenden bilgi sahibi olabildim.Şimdi en sevdiklerim oldu Günlük yaşam.Kızımın su doldurabilmesine ,diş fırçalayabilmesine,kıyafetlerini çekmecesine atmasına(daha yerleştiremiyoruz da) sevinir oldum.





















4 yorum:

  1. yerim ben onun yıkadığı bulaşıkları , yaptığı işeri. .çoook seviyorum senin kuzuyu

    YanıtlaSil
  2. Maaşallah ona annesi. Tabii sana da.

    YanıtlaSil