Atölye Bambini

Pazar, Mart 30, 2014

Lale yapmayı denedik çatal baskısı ile

      Sadece denedik ben çok ümitliydim başta ama gerek çatal seçimim gerekse Senin renkleri birbirine katma isteğin olunca hiç beklediğim  gibi olmadı. İşte beklentim bu idi :)

Şimdi bir de bizimkilere bakalım :)))





Amacım hem laleyi öğrenmen, hem çatalla bir baskı aleti olarak kullanabilme(yaratıcılığını desteklesin amaçlı),İnce kas gelişimi...Görsel olalrak hoş olmasa da bunlar noktasında başarılı olduğunu düşünerek sana 100 verdim güzel kızım :) Offf saçmaladım yine neyse hata benim renkler için ayrı tabaklar hazırlanıp 4 renk ise 3 dişli çatallardan 4 adet kullanmalıydık.Bunu ancak etkinlik sonrası anlayabildim kuzum anım her şeyim :)


2 yorum:

  1. Annesi ne güzel çalışmış kuzum daha ne istiyorsun sanat eseri mi? Bence o ilk fotoğrafı çocuk değil annesi yapmıştır:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle ya isin esprisi onlar..biz amacimiza ulasmisiz zati

      Sil