Atölye Bambini

Çarşamba, Mart 04, 2015

Atölye BAMBİNİ ( Yeni uğraşım )

         2 yıldır biriktirdiklerim bayağı derya oldu...Artık blog face gruplarından öte paylaşımlarım olmalı..çocukların arasında annelerin yanında..Birbirmizden öğrenelim..öğretelim..farkındalıklarımız artsın istedim ve Atölye BAMBİNİ isminde gezici bir atölyem oldu daha çok ama çok yeni...Anılarımı biriktirirken bu konuda deneyimlerimi yazmadan olmaz dedim.
        Ufaktan bir giriş yapalım zaten devamı gelir dedim.

        Atölye BAMBİNİ'nin keliteli zaman etkinliklerinin öncelikli amacı çocukları mutlu etmek,onların dokunmalarına,keşfetmelerine izin vermek,fikir üretmelerini sağlamaktır..Bunu yaparken Atölye BAMBİNİ; kendi seçimlerine kendilerinin karar verebilmeleri için zemin hazırlamayı ve merak uyandırıp onlara zamanı unutturmayı hedeflemektedir.

Logom :)  Bambini Maria Montessori nin İlk açtığı okulunun isminde geçiyor..İtalyanca Çocuklar demek..Okulun ismi de Casa dei Bambini..Çocukların evi...Çok vermeyi istedim ama telaffuzu zor diye düşündüm..Bambini hep bana afacan minikleri çağrıştırıyor söylerken :)

Neyse şimdi kombi için servis geldi bozuldu yine..Ben burada kesiyorum...
Aşağıda 3 haftamdan görüntüler var...İnşallah bir gün herkes emeklerimi fark eder..Ciddi emek ve özenle hazırlıyorum bütün etkinlikleri...Hoş kalın.




















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder