Atölye Bambini

Cuma, Temmuz 29, 2016

Hayatimizda bugün


http://ift.tt/2a5FxrF Dedim ya ormandaydik diye. Pikniğe gittik ailecek, çocukken okulla gittigimiz memleketimizin kuz tepesi diye bilinen yerine. Hava mis, kusbakisi manzarasi ile ozlenilen bir deneyimdi benim için. Etrafta bir sürü çam ağacı olunca kozalak toplamak şart oldu. Derin ile suda kapanan kozalaklar deneyimizi yineledik😀 Bu kez daha sabırla bekledi ve sonucu yaklasik 2 saatte görünce koşarak yanima geldi. "Anneeee pinecone larimiz kapanmis😍😄😇" Bak ya ne kadar basit aslında bu çocukları mutlu etmek. Bakmayin böyle dediğime son zamanlarda Derin'e hiç vakit ayiramiyorum; hiç.. Sebep bebek demeyeceğim değil çünkü, sanırım ben bosverdim biraz😢 Toparlayacagim farkındayım hatamin. Sevgiyle,iyi geceler #derincandir #deney #basitetkinlik #tembelanne #evdeçocuklayaşam #pinecone #kozalak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder