Atölye Bambini

Pazartesi, Ağustos 01, 2016

Hayatimizda bugün


http://ift.tt/2aobHjr Derin'im bebekliğinden bu yana ince motor kas becerisi gerektiren materyal ya da oyuncaklari pek sevmedi. Hazırlayıp sunduğum çalışmalar ile desteklesem bile eksik kaldı yeterliliği. Bu sebepten olsa gerek puzzle ve legolardan hoşlanmadi. Açıkcasi bende çok almadim. Geçen şu, marketlerde satilan, içinde 4minyatür cisimlerin çıktığı yumurtalardan aldik. Bu traktör 30 40 parça filandi. Ilk açtığında bir baktı ben yapamam dedi,sonra bana ısrar etti ama bende oralı olmayinca geçti başına ve sonuç....Başarmanin tadını çıkardı ve bu resmide çekip babasına yollamami istedi, ben sizlerle de paylaşmak istedim. Çünkü çocuk yetistirirken kıyaslama yapıyoruz ister istemez. Yok yere çocuklarimiza haksızlık ediyoruz. Aslında herşeyin bir zamanı oluyor gelişimlerinde. Sabır edip,saygı duymak ve kabullenmek en iyisi, zorlamaya ne gerek. Minnak ellerini öpüyorum bütün çocukların.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder