Atölye Bambini

Pazar, Eylül 18, 2016

Hayatimizda bugün


http://ift.tt/2cA4xtm Yarın okulun ilk günü. Derin çok heyecanlı, devamı gelir umit ediyorum.Hazirliklarimizi yaptik ve erkenden uyudu. Mutlu olur,basarili olur .... ahhh aslinda oyle hayallerim var ki bir o kadar buruk icim, korkuyorum... Dostlarim,arkadaslarim, tanidiklarim... ve niceleri adina endiseliyim. Hak etmedikleri seyler yasadiklarini dusununce kahroluyorum; gelecekten, inanmaktan korkuyorum.. Ama kizima anlatamiyorum, belki buyuyup bu iletiyi okur ve beni anlar. O zaman daha güzel bir dunyada yasiyor olurlar belki. Neyse cocuklar varken hep hayaller, hep guzel gunler olmali akillarda. Egitim ogretim hayatina baslayan miniklere basarilar ,meslektaslariminda huzurla görevlerini yapabildigi bir yıl diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder