Atölye Bambini

Çarşamba, Aralık 14, 2016

Hayatimizda bugün


http://ift.tt/2hqy5Kp Bu iki kareden sonra umutlarim hayallerim,beklentilerim,aydinlik yarin, parlayan gunes, masmavi gökyüzü, annelik duygusu, kadinligim, ogretmenligim, aldığım nefes, yiyecek yemek, hic birsey istemiyorum.Lanet olsun her ne ise, her kim ise her ne sebeple ise bu bebeleri böyle gösteren, nefret ediyorum hepsinden, hayattan,kendimden. Dunya yerle bir olsun, bir tane insanoğlu kalmasın istiyorum... Mahvoldum... Detayları ile minicik ayaklarını inceledim; kanlarını, topraklarını silmek istedim... Ne uğruna bu halde olunur, ölünür ama cevap bulunmaz... Ben sıcak soba başında hasta kuzularım için endişeleniyorum... Ahh bebeler annesiz, kimsesiz, kadersiz yavrular size bu zulmü reva görenler kalpleri taş olmuş yaratıklar sizler ölemeyin, kahrolun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder