Atölye Bambini

Çarşamba, Şubat 01, 2017

Hayatimizda bugün


http://ift.tt/2jAGdFi Ocak ayını harika kapadık🙏 Hedefim 5000 idi aslında oldum ama neden 4930da kaldığımı uzun uzun açıklamak istemiyorum. Ben gectigimi biliyorum😉 Hala inanmayanlar var ise bu 2. Ayda ki başarımız. Umarım katlayarak devam edecek. Bu noktaya gelmemde başta hem dostum hem Liderim @ozgeileogreniyorum Burcuya, ürünler konusunda @yusuf_ve_mihrinin_annesi sevgili Mehtap'a, @pinarsengul (biz hem kardeş hem de takim olduk onunla beraber yapiyoruz bu isi) ve harika ekibime çok ama çok teşekkür ediyorum. Her birinin tek tek inançları ve emekleri sayesinde kısa sürede bu kadar ilerledik. Hemde tüm olumsuzluklara,hayırlara rağmen🤗 Primim daha belli değil, ama 1 yıl sonrakini biliyorum😉 #lr #lrdegerkatar #lrkardeslerteam Her birinizi etiketlemek isterdim ama ig de olmayanlar var 😁

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder