Atölye Bambini

Salı, Mart 28, 2017

Hayatimizda bugün


http://ift.tt/2odbLEI Şimdi nereden başlasam bilemiyorum. Aralık ayında aktif olarak başladım lr i iş olarak görmeye. Ilk ayımda junior manager olmaya çok çok az kalmıştı, bıraktım. Hedefim sadece ekip kurmaktı ve @ozgeileogreniyorum Burcu'nun dediği gibi her aya 10 firstline yapmaktı. Bu mantıkla yaklaştığımdan, ayrica severek yapmamdan kaynaklansa gerek ikinci ayımda junior manager oldum. Şirketimizden tebrik mektubumu aldım. Aynı gün Derin az biraz karalama yapmış üstüne 🙈 Hiç sorun değil yine çok değerli bir gün çalışma odamın duvarında yerini almak üzere kaldırıldı.... Gelsin manager tebrik mektubum çünkü 2 aydır da manager oluyorum🙏 Networker olmañin keyfini çıkaran bilir; hayatına yeni heyecanlar nasıl katılır. En çok sevdiğim öncesinde hayalini bile kuramadigim şeylerin mümkün olabileceğine olan inancim. Ne diyeyim çok şanslıyım bu duyguları hissedip,yaşayabiliyor olduğum için... Teşekkürler LR,Tesekkurler kardeşim, Tesekkurler Burcu ve bana inanmış ekip arkadaşlarim. Görüyorum; bir yıl sonra bambaşka bir yerde olacağız, inanıyorum ta derinlerimde 😉😘 #lr #lrdegerkatar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder