Atölye Bambini

Cuma, Ekim 25, 2013

Kes yapıştır boya

Giderek sona yaklaşıyoruz bir zorlu parkur kaldı. Montessorileri de bir çatıda toplayabilirsem günümüze ulaşıp sıra ile yazamaya başlayacağım o zaman her şey rahat basitleşecek benim için.Öncelikle kesip yapıştırlara 2 aydır başladık yani sen 25 aylıkken den bu yana.Doğrusunu söylemek gerekirse bu açıdan senden ümitli değilim annem.hiç bana çekmemişsin.Ben eğer branş değişsem anasınıfı öğretmeni olurdum çünkü çok seviyorum ancak sen ince işleri hiç sevmiyorsun..Her zaman işin kolayına gidiyorsun..İlk yapıştırıcı aldığımda bir iki kullandın sonrasında ben mutfaktayken bu dolu tüpü deftere döküp ellerinle oynarken bulduğumda çıldırmıştım.bu kez prit aldım bu seferde tırnaklayıp duruyorsun :) ancak dün çok güzel bir etkinlik yaptık daha elin alışmış daha yatkın geldin..belki de zamanla seversin kim bilir. Kağıt makasları bilmediğimizden baban bir gün benim ısrarlarımla korunaklı da olan bir makas alıp gelmiş.akşam yemeğe gitmiştik döndüğümde daha montumu çıkarmadan ben kalemlikten alıp nasıl başarmış isen dudağını kesmiştin :( hala yazarken bir tuhaf oluyorum babanı aşağıdan çağırıp gelene kadar kanı durdurmak için tuttum ama ben ki kan tutar beni çok fena..analık işte.mecburum ya..ancak baban gelince ağlamadan kendimi alamamıştım.Bir de sinekler seni çok ısırıyor o günde yüzünün 3 yerinde ayrı ısırmışlar gözün filan şişti.sonra ağzın yüzün kan..Arkadaşlarla güldük bayağı Polis filan görse ne yaptığınız bu çocuğa diyerek bizi sorguya alırlardı kesin :) Parmak boya bayağı küçükken yapmıştık ilk.hiç vazgeçmek istememiştin.sonra Ana sınıfına babanla gidiyorsun haftada 1 kez aşağıdaki elma resmi ilk profesyonel çalışman :)öğretmenle birlikte yani :) kalıplarla yaptık.bayılıyorsun yani parmak boyaya vıcık vıcık şeylerle ellerini sokup karalamalar etrafa sürmeler en sevdiğin etkinlikler diyebilirim canımın içi güzel kızım benim.
Sonra çeşitli bloglardan edindiğim ilk etkinliklerle yolculuğumuza başladık..Yaprak gölge eşleştirme.yaprak toplayıp yapıştırma ki ben bayılmıştım o renklere..bulut ve damlalar yaptık civciv.bebek falan filan işte.. :)) Pipetlerden uzun kısa çalışmaları umarım etkili ve verimli olmuştur...Seni seviyorum bu postumu kısa kesiyorum yavrucummmm :=)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder