Atölye Bambini

Pazar, Ekim 27, 2013

Mıknatıs ile metal arayışı

Bugün bol etkinlikli bir gün yaşıyoruz bebeğim.Mıknatıs ara ara oynadığın bir şeydi..buzdolabından etkinliklerini sergilemek için koyduklarımı ele geçirir bir yerlerde bulurdum hep bugün biraz daha bilinçli kullanmana yönelik bir çalışma yaptım..Evde metal olan ve olmayan bir nesnelerden bir sepet oluşturduk seninle..sonra sıra ile denedik..tabiki vazgeçilmez renklerimiz kırmızı ve siyahı zemin kullanarak birbirinden ayırdık.Bu kez öğrenmiş görünüyordun iki rengi umarım karışmaz artık :) Bu etkinliği özel kılan diğer şey ise ilk kez etkinlik halısı kullanmanı istedim ve bittiğinde geri toplayıp yerine koymanı söyledim ve yaptın..olacak bu iş kızım seninle..çok eğlenceli idi..anne bu çekmiyorrrr anne bak bu yapıştı filan diyerek farkı iyi kavradığını düşünüyorum :)Diğer etkinliklerini de ayrı ayrı yazmayı düşünüyorum canım yavrum iyi ki varsın..

3 yorum:

  1. Umarım canım..Ecenaz dan kaçmaz merak etme..Eminim keyfi alır ancak yani gerçek mıknatıs olsa daha keyifli olabilir..bence ondan edinip yapabilirsin

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Tam montessori oldu bu etkinlik..Saolasın. ;)

      Sil