Atölye Bambini

Cumartesi, Ekim 19, 2013

Oyuncakların ve hayatla tanışman

Aslında dedim ya blog yazmaya başlamadan binlerce fotonu inceledim daha çok öğrendiklerin..etkinlik adına sana bir şeyler kattığını düşündüğüm fotolarını seçmeye özen gösterdim.ama az önce onları toparlarken anladım ki..çokkkkk fazlalar..ama ben yine de vaz geçmeyip her fotonun anısını yaşadıklarımızı seninle paylaşacağım.Bu postta senin ilk oyuncakların ilk deneyimlerin(sadece çeyreği)yer alacak. işte ilk foto ile başlayalım
Burada ilk oyuncağın var pusetinle birlikte Antepten almıştık..Fisher Price ın eğlence kasabası..her türlü duyuya hitap eden güzel bir oyuncaktı. tabiki ben onlarla oynadığın demeyeyim anlamaya çalıştığın zamanları unutmuşum...Fotolarına bakarken en çok onu fark ettim.Oral dönemden kaynaklı eline ne geçtiyse...hangi oyuncağın varsa her birinin ağzındayken fotosu var :)ve Babanın sana planladığı gibi ingilizce ve italyanca öğretmeye yönelik chicco nun kangurusu ve adını bilmediğim çok fonsiyonlu oyuncağı.ilginçtir Sİnop ta oyuncakda satan bir eczanenin camında görünce dayanamayıp almış baban..çok vakit geçirdin gibi onlarla da..hala alfabe şarkısını açıp dans ediyorsun.Dil öğrenirken yeniden ortaya çıkarmak üzere bir müddet kaldırmayı planlıyorum.
Bu foto da salıncak ve park ile tanışmaların var..gerçi salıncağı sevmiyorsun artık.ilk salıncağın var baban almıştı ilk geldiğindeki mutluğun uğrana onca para verip sonra katlarken kırılıp çatıya kaldırıldı anlayacağın hiç eğlenemedin ilk gün hariç.tahtaravalliyi seviyor gibisin hala.birde kırmızı araba var Akgün alışveriş merkezinde ilk binmeyi istediğin oyuncaklar arasında.
Yine bu fotolarda da evdeki diğer eline geçirdiklerini tanıma fırsatı yarattığın anlar var.Atlamadan bir gün annanenle gezmeden gelirken bana getirdiğin ilk çiçek pembe bir gül de var :=) çok duygulanmıştım..canım benim.sana aldığım ilk bebek. ve ilk güneş gözlüğün ve onu takma çabaların...babanın aldığı maymunu da atlamayalım..taaa İngilterelerden getirmişti.:=)
Evde ne yapsak ne yapsak ın sonucu kırmızı sepet ve onla geçirdiğin güzel dakikalar. Miki tacın ve Rana teyzenin doğum günü ziyaretinden.
Ayakkabılara ilgin o zamanlarda...ilk yürüteçin(dedenin aldığı) zamanla babanın kaskına kadar hayatı tanımaya çalıştığın...ve yine eline geçirdiğin her şeyi incelemelerini içeren fotolar...Beşiğinin dönencesi Taa Belçikalardan halamız getirmişti.severdin..şimdi sadece kurbağası ile saatlerce oynayabiliyorsun... :)
Mama sandalyen yeni yeni daha fazla vakit geçiriyorsun.anne iş yaparken seni bırakırdı üzerine..ilk kez uyuduğun anı yakalamıştım.birde Melisa ablanın o yeleğinde yumuşalığından mıdır bilinmez uyur kalırdın :)
O i paddd teyzen vermeseydi neler olurdu en sevdiğin şeylerden biri ve burada ilk tanışma zamanlarından kareler var..şimdi ise sakladığımız bir şeye bakıp vereceğim dediğin teknolojik aygıt.seviyorsun seveceksin...paylaşamıyorsun paylaşamayacaksın gibi de geliyor :)
Dışarı da zamanlardan birde yine oyun merkezinde sevdiğin tren oyuncağın.Kayu ile sohbetin.İlk konser görüntün hala ve annane ile korkmuştun patlamış mısırla biraz oyalayabilmiştik :)
Emeklemelerin...keşiflerin...bonibonla tanışman.Ve en önemlisi annenin kinder süpriz oyuncaklarını bir gün önüne dökmesiyle başlayan meraklı 1 saat...onlar benim için değerli iken sen kırkın attın ama ben sadece senin keyfinle mutlu oldum :)Birde Armut keyfin var tabiki snei koyardık oraya kalırdık oracıkta bazen kaydırak da yapardın tabiki
Ve son resim bu postta evin halleri karıştırmaya giderken karıştırmışken..bir gün okuldan geldiğimde evi öyle bulmuştum. :S o zaman garip gelmişti şimdi ise çokk alıştım...Her şey senin güzel bal peteğim..mis kokulum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder