Atölye Bambini

Perşembe, Şubat 20, 2014

Dev şekiller puzzle

      Bir pinterest keşfim daha.Ancak sonrasında gruplarda bir kaç kişi de daha hatırladım. Sevgili Özlemcimn yaptığı aklımda ama..Hem renkli hem kelebekli...Yeniden yaparsan kesin o şekilde yapmayı isterim.Ona bakarak biraz uyduruk olsa da kızım sevdi.Güzel vakit geçirdik.Farklı oldu bizim için.Sadece şekilleri yanlamasına ya da dikine koyma noktasında bazen yanıldın.Arada yanlış yerlere oyarak tepkimi merak ettin..Tek gözünle bana baktıkça delirdim ısırmamak için ağzını yüzünü.Neyse bayağı eğlenmiştik. 2 hafta kadar önce yaptık ancak yazabildim :)

                                 Önce hazırlık şekiller çizildi kağıda...Sonra etkinlik halımız geldi ;)

Başladık circle ile.


İlk resimdeki gülümseme yanlış yaptıktan sonraki(bilerek)




İşte başardım bakışı :)





Burada da halımızı katlayıp yerine taşıma çabamız...


Ben çok sevdim bu etkinliği En kısa zamanda bir kelebek yapacağım:)

12 yorum:

  1. Çok güzelmiş hakikaten, biz de haftaya yapalım inşallah, paylaşım için teşekkürler Baharcığım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim Hacercim.Farklı versiyonları da denenebilir...

      Sil
  2. Başardım bakışı da harika ,süper olmuş canım ;)

    YanıtlaSil
  3. ben de yapmıştım benzer birşey,hem hazırlaması da kolay:)çocuklar da pek seviyor böyle şeyleri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hazırlaması kolay şeyler önceliğim benim gibi tembel biri için;) Ama bu Derin için de güzel oldu

      Sil
  4. etkinlik bahane resimler şahaneee.... maşallah nazarım değmez inşallah :)

    YanıtlaSil
  5. etkinlik süper resimler ondan şahane maşallah kuzuma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz Teyzesi.Bunu şimalde çok sever mutlaka deneyin canım:)

      Sil