Atölye Bambini

Salı, Şubat 18, 2014

Kar boyama

        Şimdi havalar böylesine sıcak giderken nereden buldunuz  karı diyenler olacaktır.Buzdolabım eski tip olduğunda bir de buzluk kapağı kırıldığından bol bol karımız oluyor isteyince oynamak için:) O gün ama bir koku musallat oldu buzdolabından o ara araştırırken buzluğu da temizledim işi iş arasında ne yapayım bununla dedim Buzullar teması hazırlayamazdım nette gezerken gördüğüm kar boyama olayını deneyim dedim.Ancak okumadım öyle aklımda kalmış çünkü parmak boyası guaj boya beklediğim sonucu vermedi..Ama amacına ulaştı çünkü Derinim bayıldı.Uzunca bir zaman geçirdi arada anne soğuk dese de ellerini içine sokmaktan almadı kendini.Mutfak halısı renkgarenk eller tamamen boya olana kadar oynadı tadını çıkardı.Ama benim o hengame de delirmeme ramak kalmıştı :) Tabi şimdi gülüyorum aradan geçince hatırlanası bir etkinlik olduğu için şanslı hissediyorum kendimi. Her şey kızım için. Aklına gelen fikirler doğrultusunda kaşıkla aktarma da yaptı.Olmazsa olmazımız bir leğen ve içinde bir şeyler varsa kaşıksız olmaz asla :D

Burada buzu almışsın elinde anne bak buluta benziyor diyorsun


Artık gazete sermişim ama oda halımı kurtaramadı..Canı saolsun benim kızımın ;)



O dudaklar yok mu...Çok önemli bir iş yaoar gibi hep önde :)

8 yorum:

  1. O dudaklar yok mu o dudaklar. : ) yerim nasıl ciddi çalışyor fikir de süper ama

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle karıştırma doldur boşalt işleri tam ona göre ondan gayet ciddi:)

      Sil
    2. Gerçekten de büyük bir ciddiyetle iş başında:-) Tam yumurmalık:-)

      Sil
  2. Bununla ne yaparım diye düşünüp fikir üreten anneler...Harikasınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Jale.Her zaman olmasa da gördükçe üretkenliğim artıyor diyebilirim:)

      Sil
  3. derinin bu ciddi hallerine hayranım etkinlikte süper fikirde gerçekten tebrikler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya sevdiği bir şey olunca o dudaklar öne uzatılıyor...Sulandırarak ve şırınga ile deneyebilirsin sen cnaım

      Sil