Atölye Bambini

Salı, Şubat 04, 2014

Poşet kilidi sınıflandırma..Uzun-kısa kavram çalışması

     Anneannenin evini soğuk olduğundan iyice bir kurcalayamadım kim bilir neler bulurum ben kullanmak için.Ama gitmeden bir alt üst yapacağım.ilk 2 gün hiç bir etkinlik yapmadım ama ilk kez bana seninle uğraşlarımın boşa olmadığını gösterdin.Sürekli bir etkinlik modunda idin.Tuz döküp masa da ben etkinlik yapıyorum şekil çiziyorum dedin,Anne bak bu boş bu dolu diye kaselere dikkatimizi çektin,Bir gece uyumaya çabalıyoruz Bir eline Havlu peçete diğerine Tuvalet kağıdı almışsın baba hangisi büyük dedin :O,Eline geçirdiklerini sıralamaya çalıştın,Kaç tane var sorusu sordun.İngilizce şarkılar söyledin,Sohbet ettin,Sürekli şekerlikle oynayıp aktarma yapmak istedin.Sürekli Hot diye dolandın(Soba olduğundan burada),Kestaneleri ve mısırları atıp yağmurlar yağdırdın...Ve diğerleri...Allahım öyle şaşırdık ki..Demek ki bir şeyler katmışım sana çabalarım boşa değilmiş.Çok mutlu oldum Öyle olunca bende etkinlik yapayım dedim sonra bu poşet kilitlerini buldum hem farklı idi kullanım açısından hem renkli idi.Hem de uzunlu kısalı idi..Eee daha ne olsun..Birde göz göz köpük bulunca başladık ilk sınıflandırmaya..Renkleri konuşmaya...
Çok basit geldi..hemencecik bitirdin...


Sonrasında kilit açma kapama kısmına sıra geldi..uğraştın açtın kapadın...


Sonra uzun-kısa kavramlarını konuşup,sınıflandırma yaptın


ve yine bulduğumuz bir kutuyu hazine sandığı yaptık.Farklı kilidi ile değişik bir deneyim oldu.Sonrasında da içine ne bulduysan koyup kilidi kapamaya uğraştın...Bu sandığı yanımızda götüreceğim. ;)

8 yorum:

  1. ne güzel hiç aklıma gelmezdi. çok iyi fikir. Hazine sandığı olayını çok sevdim : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim...Ben de çok sevdim artık her şeye o gözle bakıyorum da ondan:)

      Sil
  2. Oy kuzuma maşallah:) En güzeli de bu zaten çocuğun üzerinde bir farkındalık yaratmış olman.o artık başka gözlerle bakiyor dünyaya. .Bir maşallah da anneye gelsin o zaman:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol Tuğbacım.Başka gözlerle baktığını fark ettiğimde çok hoşuma gidiyor...Amacım da o zaten...

      Sil
  3. Çok güzel bir aktivite. Ve ayrıca bence de yaptıklarımızın karşılığını görüyoruz kuzulardan

    YanıtlaSil
  4. çok güzel bir aktivite olmuş bahar ve kesinlikle karşılığını görüyoruz akıllı kuzular bunlar ayrıca renkli poişet kilitleirne bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Fikriye.İkeadan almış kardeşim ama her yerde varlar...

      Sil