Atölye Bambini

Cumartesi, Şubat 22, 2014

Mantar pano iğnesi ve lastiklerle şekil müzik ortaya karışık bir etkinlik

    Tam da başlıkta yazdığım gibi oldu diyebilirim sonuç.Ben fazla ilgilenmezsin sanmıştım ama sen beni yanılttın oldukça ilgini çekti.Çünkü işin içine şekiller ve ses girdi.BAktın ufak parmak hareketleri sonucunda sesler çıkıyor farklı sesleri keşfetme fırsatı doğdu sana.Sonra ses keşfederken iğnelerin panodan sıçramaları ile şekil eridi deyip bir süre de öyle eğlendin..Oldukça sevdik biz bu etkinliği en kısa zamanda tekrarı gelecek.

Lastikleri uzatarak iğnelere geçirmeye bayıldın.Sonra baktın şekiller oluştu. Diamond anne bak star diyerek sevindin.


Zorlandıkların olsa da yılmadın anne başaramıyorum desen de yaparsın kızım dedim ve yaptın :)
Sonra ses çıktığını keşif süreci.Tek tek şekillerden gelen farklı sesler



Video da çektim ekleyeceğim en kısa sürede...

8 yorum:

  1. maaşalah kuzuma dolu dolu bir etkinlik olmuş

    YanıtlaSil
  2. Çok keyifli bir etkinlik olmuş:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemde nasıl iğneler fırlarken Derin çok mutlu oluyordu:)

      Sil
  3. Listeye aldım, ben de deneyeceğim. Kocaman bir aferin Derin'e.

    YanıtlaSil