Atölye Bambini

Çarşamba, Nisan 23, 2014

Bugün 23 Nisan neşe doluyor insan

Bugün seninle 2.sayılan daha bilinçli olduğun bir kutlama yaşadık diyelim,geçen yıl babanın okulunda ne olduğundan habersiz gezdin durdun.Bugün dün geceden bilinçli birlikte benim okuluma gittik.Başta gösterileri izledin.Tabi ki bir müddet sonra ilgi dağılıp asıl noktaya kaydı :) Kum...Okulumuzu yeni yapılıyor olduğunda her yerde kum toprak bulmak çok kolaydı ve her bulduğun noktaya eğilerek tadını çıkardın.Hem güneşin hem kumun hem eğlencenin diyeyim :)Aşağıda fotolarda daha net görünüyor:)

Gelelim etkinliğimize 23 Nisan temalı bir etkinlik aklımda idi tam o vakitlerde Jas Min hocamla tanıştım saolsun grubunda tam da istediğim etkinlik bir den oluşuverdi kafamda.Biraz uğraşsam da sonuç iyi oldu.Öncelikle renkli yazıcım olmadığından çıktı aldım..Tek tek boyadım beklediğimden daha uzun sürdü.Babamızın daha İngilterelerden taşıdığı laminasyon makinası ilk kez işe yaradı(malum renkli yazıcı olmayınca :) tek tek kapladık.


  Bu işlemi  birlikte yaptık kağıdı makineye koymak hoşuna gitti :)
Sonra tek tek kestim.Aslında bu esnada kesmek istedin ama sert olduğunu anlayınca.Bant ve çubuk işleminde bana yardımcı oldun :)

Başka milletlerden misafir çocuklarımız hazırdı.

Bayrakları ile eşleştirme yapmaya çalıştık.


Bayraklar üzerinde konuştuk biraz:)



Dergilerden bilgi amaçlı okuma yaptık.Elimizde ki Gökkuşağının tüm renkleri kitabını okuduk.Her çocuğun fiziksel olarak farklı olsa da özünde aynı olduklarını vurgulamaya çalışan çok güzel bir kitaptı.sıkılmadan dinledin :)


Posterimizle bir köşe hazırladık.Mesaj videosu çektik :)

En sevdiğin ispanyol oldu :)

Ve ertesi gün ...
Okula gitmek için hazırlanırken kahvaltıdan sonra bayağı inatlaşma başladı nedendir bilmediğim bir inat söz konusu el yıkatmak istemiyorsun şu ara. :/ Bende üzerine gitmemeye karar verdim bugün netleşti.Islak mendille sileceğim bir süre artık yapacak bir şey yok :( İşte o hengame de yanlış olduğunu bile bile el yıkamzsan gdemeyiz okula dedim.Durdun biraz sonra SEN BİLİRSİN dedin inanamadım gülemedim kalakaldım :) sonra neyse barıştık konuşuyoruz haydi dedim giyinelim okula gidelim ama anne sen bana okula gidemezsin demiştin demez misin? :( Büyüyorsun kuşum benim.Artık her dediğimi düşünerek konuşmalıyım söylemeliyim ama nerede ben sinirlenince bir şey gözüm görmüyor ki :/ İşte böyle de bir anımız oldu seninle.

Okula gidiş :) Bayraklar sallanırken:)


İşte asıl ilgi alanı kumlar :)


Zorla çekilen anne ile fotolar :)


Eve dönüş yolunda anne bak ağaçlar beni gıdıklıyor pozları :)


Anne yoruldum dedin.Kucak istedin kızım elimde poşetler bir sürü seni taşıyamam dediğimde Anne sen BABA ol dedin :(  Şu aralar baba hasretin tavan yaptı canım :/ Neyse artık bir köşe buldum da bvurada dinlen biraz dedim.Bu kez uyuyacağım deyip bir taş buldun :) yattın  baktın olmuyor ben buradan düşerim dedin.Öyle izledim seni yapacak bir şey yok :)


Eve gelince bu kez eşleştirme oyunu oynadık.Bayraklar ile resimlerin altındaki yazılara bakarak eşleştirme yapmaya çalıştık.Dikkatin dağınıktı istemedin.Birlikte bitirdik.Ara ara kullanacağım bir materyal sahibi de olmuş oldum. :)




23

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder