Atölye Bambini

Cuma, Nisan 04, 2014

Mükemmel kedi istiyorum...

           Derin'im oldum olası hayvanları çok sever ama kedilerin yeri başkadır onda.Babadan kaynaklandığını düşünüyorum ben maalesef kedileri çok sevmem.Daisy adında bir golden retriever besledim 2 yıl ama kedileri ısınamadım zaten daisy den sonra öyle canım acıdı ki hayvan besleme işine bir daha hiç girmeyeceğime kendime söz verdim.Ama Derin bizi zorluyor bahçeli bir evimiz olsa asla düşünmem ama apartman da hayvan bakımı oldukça zor.kış aylarında eve geldiğimde ara ara kedi misafirlerimiz oluyordu.Ben gelene kadar yıkanmış paklanmış oynanıyor oluyordu.Derin bayılıyor kedicikleri bebek yavrusu gibi seviyor kucağına yatırıyor onun mutluluğu her şeye değer diye katlanıyordum ama ayrılmak sorunlu oluyordu annesini özlemiş,onun bir evi var desek de üzülüyordu eşime bir daha asla getirmeye kadar gitti.Onun üzüldüğünü gördükçe ben.Ama bu sevgiden vazgeçmiyor Derin dışarda alınan süt ile devam ediliyordu bu duygusu doyurulmaya.Yoldan gelip geçenler sürekli Derine hayretle bakıyorlardı bir sokak kedisi ama kucağında oluyordu çoğu kez.Biz hiç korkutmadık ama hastalık bulaşır mı diye de düşünmüyor değilim zamanla.Bir arkadaşımın yorumlarından sonra.Artık engel olamadığımızdan dua etmekten başka bir şey gelmiyor elimden.
         Dün sabah uynamış bana diyor ki fur real bir kedisi var almış eline seviyor seviyor ama anne ben mükemmel kedi istiyorum çitlikten  diyor( çiftlikten) Çiftliğin hikayesini de tavşanlarda anlatacağım ;)
        Bu arada ilk postumu da okuyun derim hayvan sevgisi üzerine işte burada ;)
        Evimize misafir olan diğer hayvanlar güvercin,balık,her tür böcek çeşitleri,kelebek,salyangoz ve hatta karga :)   güvercin dostumuzun postu merak edenlere...Ama beslediğimiz yem attıklarımız ayrı resimleri toparlarsam mutlaka yazacağım :) Karga da yaralı idi beslediler evde ve balkonda uçurdular:)
 Neyse biz dönelim kedilere...
         Kedilerle ilgili destan yazılır bizde ama zaman yok..ben fotoları paylaşayım oda sadece evdekileri varın gerisini siz hayal edin :)


Altatki resimlerde kucağına yatırmış sohbet ediyordu.En sağdakinde sürekli kaçtığı için kızıyordu :)



Çekmeyin çekmeyin fotoooo :)


Bunlarda babamızın telefonundan aldıklarımız







Anneanneni de unutmayalım Kedi sevgisi için çabaları başkaydı.Sabahın köründe mahallenin kedilerinin peşinde koşardınız :)




Buda Osman'ımız aslında yukarıda hamakta fotosu var ama bu daha yakından.Nevşehir gezimizde pansiyonun kedisi 3 gün birlikte oynadığınız. :)




2 yorum:

  1. ne kadar mutlu.. for realin kedisi senin kızını kesmez ben de köpeği var 5 dakikada sıkılıyorlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ama yine de diğerlerine göre daha çok elinde..Gerçeği gibi olmuyor tabi ki :)

      Sil