Atölye Bambini

Çarşamba, Nisan 02, 2014

Magnet bulmaca yüzler.


Aslında oyuncak almayacağım diyordum o gün BİM e girdik alsam mı almasam mı diyerek karasız kaldım.Eşime de birileri grupta kesin paylaşmıştır fikirlerini beğenmişlerse alırız dedim.Yukarı çıktık ilk gönderi bu oyuncak idi.Ertesi gün gidip aldım.Kalmaz gibi endişem olmadı 17 tl kimse oyuncak almazdı buralarda sanki.Ne bileyim.Parçalar çok fazla olduğudna önce gruplandırdım güzel buldun resme bakarak hoşuna da gitti.En çok kızıldereli kız ile hırsız ilgini çekmişti ilginç.Sürekli hırsız ne iş yapar deyip durdun.Açık açık anlattım bende izinsiz bir şeyler alırlar polisler yakalarlar kötü bir şeydir gibi...Meslekleri de tekrar etmiş olduk :) Madenci öğrendiık...Ara ara çıkarıp yapıyoruz sevdik biz iyi ki almışız :)



2 yorum:

  1. Ay çok güzelmiş oyuncak inşallah bizim burda da kalmıştır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım aslında çok grupta gördüm ama sen kaçırmışsın :) yine gelir nasılsa...haydi hoş kal...

      Sil