Atölye Bambini

Cumartesi, Nisan 26, 2014

Sayı etkinliğimizin sürpriz çantasına dönüşüm süreci :)

Bizim pek sayılar ile aramız yok mu desem ne desem bilemedim.Çok erken yaşta sayıları saymana rağmen (ing.de 10a kadar) adet hesabında sıkıntı var...DAha erken böyle dediğime bakma seni sık boğaz ettiğimden değil de..öylesine işte..Neyse o gün önden bozuk para ile oynadık kalan parayı sayınca heyecan yaptım ben yine.5 kadar çalışalım pullarla dedim.Ama hiç istemedin.Ama markette filan sayarak alıyorsun.Dün mesela Ceylin le sana kek al dedim ama 3 tane koydum eline buna gerek yok dedin :) Neyse sonra sayıları yine meşhur çantamıza attık.Aynı olanları bulmanı istedim bakmadan tabiiii..Biraz zor oldu senin için yarı bakarak yarı elleyerek oynadık.Çok seviyorsun bu oyunu :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder