Atölye Bambini

Pazar, Haziran 08, 2014

Buzlu böcekler...

Ne kadar çok böcekli çalışmalarımız oldu bugün fark ettim.Bir de anladım ki bizde hayvan sevgisi akıl almaz bir hal almış.Kahvaltıya gittiğimiz bir mekanda artık böcekler bizden sıkıldı gelmez oldular..tuttuğunu bırakmadın..zavallı hayvancıklar:/ Neyse korkmuyor olman iyi tabi..ben iğrenç dedim..hayır annecim hiç iğrenç değil dedin bana :) Orada çalışan abla..makas böceği o deyince hayır abla makası yok bunların dedin:) bayağı güldük..eğlendik :) İnceledin durdun antenlerini filan :)
Gelelim etkinliğimize buzlu böcekler bu kez.Birde su dökerek buzun erimesine dikkat çektik..uzunca bir süre oynadın.Etkinlik sonu odanın her yeri su idi..sehpada da bir yığın ıslanmış peçete hatta artık hamur haline gelmiş..küçük topçuklar duruyordu :) Yine sonuna kadar değerlendirilmiş bir etkinlik olduğu için ben mutlu sen mutlu idin :)









6 yorum:

  1. Biz de çok seviyoruz böcekleri:-)

    YanıtlaSil
  2. ay süper.. tam yazlık bir etkinlik.. notlarımıza aldık..sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Pek bana göre değil :))))))
    Ama küçük çocukların bu merakına ve ilgisine bayılıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçen Derin odada bulduğu bir böcekle nasıl sohbete girdi..nasıl sevme çabasına..bende anlam veremiyorum inanın :D

      Sil