Atölye Bambini

Perşembe, Haziran 12, 2014

Evdeki doğal depolarımızı maşa tutma becerimizi artırmak için kullandık.Hem güzel bir duyusalımız da oldu

Babanın anneannesinden aldığı bu kazan mı adı bilemedim.Onlar eskiden ekmek saklıyorlarmış..Benim hatırladığımda annem konserve filan yaparlardı.Yada ateşte yemek filan.Baban alıp getirince eski şeyleri pek sever bakır özellikle :) Bizde cevizlerimizi koyuyoruz içine.O gün çok sıkılmıştık.İçine fınıdk,kayısı,incir,tarçın filan attım.Önce kokladın tarçını...Biraz fındıklarını cevizleri ayırmak istedin..en son maşaları eline verdim birde buzluk kaplarını aktarma yaparak el kaslarını geliştirdin.Eğlenceli idi.Duyusal olarak da oldukça faydalı diye düşünüyorum.







4 yorum:

  1. doğal ve harika bir aktarma çalışması

    YanıtlaSil
  2. Hem el becerisinin, hem koku duyusunun, hem de ayırt etme özelliğinin gelişmesine yararlı bir eğlence olmuş. Yavrunuzla bol bol keyifli zamanlar geçirmenizi dilerim :)

    YanıtlaSil