Atölye Bambini

Perşembe, Haziran 05, 2014

Spatula ile taş toplama


Taşlar, misketler, boncuklar en sevdiklerin.Bunu kullanayım dedim.Altları düz taşları tepsiye yerleştirdikten sonra en büyük spatulayı verdim eline. Ama çok zorladı.


                                     Başaramıyorumların artınca diğer spatulayı getirdim.birazda bununla uğraştın.


Ama en güzeli senin oyuncak setindeki olandı..Hiç sıkıntısız tüm taşları topladın.


Farklı bir aktarma oldu.El göz koordinasyonu için de güzel bir çaba idi.


11 yorum:

  1. MaşaALLAH ne güzel de ilgileniyorsunuz kuzucukla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saolun :) İşte elimden geleni yapıyorum fırsat buldukça :)

      Sil
  2. canım arkadaşım çok güzel ilgilenir :))

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim Ebru..hemen ekliyorum seni de:)

    YanıtlaSil
  4. yanaklarını ısırsana benim için ama unutmaaaa :)

    YanıtlaSil
  5. Ama çok tatlı gerçekten :))
    Banada beklerim www.kiriksemsiye.blogspot.com
    Sevgiler

    YanıtlaSil