Atölye Bambini

Pazartesi, Haziran 02, 2014

Kutudan çıkan hayvan ormanda mı yaşar çiftlikte mi?


Sabahtır ne yapsam deyip duruyordum aklıma bu fikir geldi.Daha önceleri farklı versiyonlarını denedim ama bu kez böyle yapalım dedik.Öncelikle gayet basit bir çiftlik ve orman hazırladık.Sonra bir kutunun içerisine hayvanlar bıraktık üzerini bir bezle örttük.Bu gizemli halleri Derin çok seviyor.






Bakmadan bir hayvan seçmesini istedim.seçtiği hayvanın yaşam alanını söyleyip yerleştirmesini istedim.










Bunlar son halleri...Gördüm ki önceden yaptığımız bu çiftlik duyusalı tık tık işe yaramış.Daha orman hayvanları ile ilgili planladığım duyusalı yapamadım ama en kısa zamanda onuda yapacağım.



Sonrasında aceleye getirip bu oyunu oynattım aslında biraz daha zaman ayırıp sıkıldığında oynayabilirdik ama benim pek vaktim yoktu.Gözlerini şal ile bağladım ve ismini söylediğim hayavnı bulup almasını istedim biraz zor geldi haliyle..bizde tek tek eline vererek hangi hayvan olduğunu tahmin etmesini istedik.Diğer yönteme göre daha başarılı idi ama gözlerinin bağlı olmasına alışkın olmadığından sürekli açma..bakıp söyleme çabası içerisinde idi.sonuç eğlenceli ve kaliteli bir zaman.



2 yorum: