Atölye Bambini

Cumartesi, Mart 08, 2014

CD case ve CD yerleştirme

       Yavrucum bir türlü bloga şu yaptıklarımız yazamıyorum zaman bulup.Yoğunum şu aralar.Sen şimdi babanla dışarı gezmeye çıktın bari başlayayım bir yerden dedim.Artık etrafımda her şeye acaba bunu da bir etkinlik haline getirebilir miyim gözüyle bakıyorum.Hiç şikayetçi değilim.Montessori hayatın dışında değil aslında annelerimiz hayır sen yapamazsın dediği her şeyi sıra ile sana yaptırdıkça hem montessori uygulamış hem de senin becerilerini artırmış oluyorum.Hiç de zor olmuyor.O gece baban yoktu biz de ne yapalım ne yapalım derken ne zamandır aklımda olan CD case aldık elimize.Anneciğinin film tutkusu gelişmeden eskilerden kalma filmlerdi(korsan :).Bari işe yarasınlar dedik işte.Önce fermuardan açmanı istedim yarıdm ettim açtık birlikte sonra tek tek inceledin CD leri çıakrıp takmaya çalıştın pek başarılı olamadın..ya da hiç uğraşmadın mı demeliyim bilemedim:) Ama farklı geldiğinden bayağı zaman geçirdik birlikte.Renkli CD leri görünce  anne bak mükemmel dedin arada.Temzi olanların arkasına bakarak ayna gibi gülümseyip bir şeyler denedin.Onlar üzerine uzun uzun konuştun sıkılmadan her bir sayfayı açtın kapadın.Son olarak fermuarı kapatarak benim için etkinlik senin için farklı bir şeyleri keşfetme çabamız sona erdi.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder