Atölye Bambini

Cumartesi, Mart 08, 2014

Montessori sıralama silindirleri

     Face de oyuncak Annesinden aldığım oyuncaklar arasında idi 4 aydır bizde olmasına rağmen Derin amacına uygun kullanmadı pek oyuncağımızı.Çocuklara Sıralama yaptırmayı amaç edinse de oyuncağımız ben böyle de çok sevdim.Kızımın bir oyuncağı farklı taraflara çekmesi hoşuma gidiyor.Nasılsa bir gün bunu sıralayacak bende göreceğim;)

                                                         Burada klasik kule yapımı

Burada da önce ksilofon görevi gören silindirler Sonra yola dönüştü duyusal bir şeyler üretti benim küçük Derin'im.


Bu şekilde de sıralama yapsa da bazı yerlerde ben kesin el atmışım :)

10 yorum:

  1. sadece amacına uygun oynasa nasıl eğlenecek bu çocuk:)aferin Derin'e

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet her telden var bizim kinde.aklına ne eserse türünden kendileri:)

      Sil
  2. Çocukların oyuncaklarla aklımıza gelmeyen şeyleri yapmalarına bayılıyorum:-)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel oyun olmuş, özellikle de ahşap olması harika

    YanıtlaSil
  4. Yaratıcılık en güzeli canım ,harikasın Derin ;)

    YanıtlaSil