Atölye Bambini

Çarşamba, Mart 26, 2014

Eva düğmeler

    Bu düğmeleri ben ilk Sevgili Etkanın blogunda görmüştüm ve çok beğenmiştim.Elazığ gezilerimizden birinde hiç aramazken önüme çıkıverdi.Kaçırır mıyım? Kaçırmam..hemen aldım.ve plastik iğnem olmadığında verdim eline normal dikiş iğnesini gözümün önünde ne olabilir ki dedim.En fazla eline batar oda çok önemli değil :)Neyse iğne ile geçirdin sevdin.,,çoğunun gözü tam açık olmadığından onları çıkarmakla uğraştın.İğneyi geçirdikten sonra düğmeyi tutup aşağı lamasını hala yapamasan da son 3 düğmede başarır gibi oldun :)

işte minnacık ellerin ve becerileri ;)


Öğrendin zamanlarda ipi uzatışın ve düğmeleri dans ettirişin :)


Bunlar içinde çıkan eva parçaları pardon tırtıllarımız.


Asıl eğlence sonrasında başladı.Masaya geçtin önce sıra ile dizerken sordum annem ne yapıyorsun diye? Anne yazıyorum dedin :)( aaa) Sonra yol yaptın.Çiçekler üçgenler diye eşleştirdin.Kule yaptın.Küçük düğmelerin tırtılları ile uğraştın.Aman 1 saaate yakın oynadın.en uygun kutuyu bulmak için çaba gösterdin.Bu aralar her gün istiyorsun.Çok sevdin. Bende aşağıda çikolata kutusuna koyduğunda  yansıyan düğmelere bayıldım:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder