Atölye Bambini

Pazartesi, Ocak 13, 2014

Biraz da süpürgeye el atma vakti gelmişti...

    Tam da öyle bazen çok yoruluyorum arkandan koşturmaktan yavrum ne yalan. Azıcık daha büyü bak temizlikte nasıl da artacak sorumluklarının..önceden oyuncaklarını toplama çaban vardı zaten onu vermeye çabalıyoruz sana ama şu 2 yaşla birlikte inadına inadına atıyorsun eğer eşref saatin değilse..İşte o sabahlardan birinde verdim eline elektrik süpürgesini gücünü de azalttım bayağı evi temizledin hoşuna da gitti ;) Daha çok pratik yapacağız artık :)

Geçen pazar ki geçikmiş etkinliklere başlıyorum. O pazar sabahı da bol etkinlikli geçmişti şimdi sıra ile yazacağım :)

İlk iş kahvaltıdan sonra mutfak temizliği :)


4 yorum:

  1. ben de evde süpürge yapamıyorum elimden alıveriyor hemen görünce:)bayağı da süpürüyor kuzucum:)Tabi kızlar daha yardımcı oluyor şanslısınız haydi bakalım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdilik öyle bakalım...Annemin ünlü bir lafı vardır " İşe yarasan kaçacak yer ararsın " diye...bekleyeceğiz ve göreceğiz :)

      Sil
  2. Kız çocukları hep aynı demek ki, aferin hamarat kızımıza :)

    YanıtlaSil