Atölye Bambini

Salı, Ocak 07, 2014

Şırınga ile aktarma çalışmamız

          İşin içinde su varsa her şey kabuldür senin için..Boyamaya 10 dakika ellerini yıkamaya yarım saat  ayırırsın hep..Ben kızacak olurum baban al sana montessori der ve kapar ağzımı..haklı bir yerde ama israf olayını sana daha ifade edemediğimden yada istemediğimden bir şey demem bende..tadını çıkartırsın işte doyasıya...Şimdi de arkamda yine su ile oynuyorsun..Çok eğlenceli çok heyecanlı deyip tadını çıkarırken bir şey söylemek de işin aslı içimden gelmiyor pek...
          Yine o sabahla devam...Aldım elime şırıngayı dedim oradan oraya aktarır suyu..dökülürse sünger ile siler filan ilk 5 dk.gerçekten öyle de oldu...


        Sonra önce süngerle başlanıldı aktarma yapmaya..sonra kollar bacaklar derken ıslanmadık yer kalmayıp suyumuz tükeninceye kadar..2 haftadır bir şey fark ettim..müdahale etmiyor bir kaç gösteriyorum gerisini sana bırakıyorum..ve bambaşka diyarlarda geziyor..çok farklı noktalardan etkinliği tutuyor...kendine göre amaç üretiyorsun...benzetmelerin öyle güçlü ki..asla aklıma gelmeyecek şeylere benzetiyorsun..Bazen benzemese de aaa anne bak yengeç yakaladım diyor bir kovaya koyduğun puzzle parçası ile gelebiliyorsun :/ O küçük beyninden neler geçiyor geriden gözlemlediğimde seni daha iyi anlar gibi hissediyorum...Sanırım özgürlük ruhunda var..o zaman daha kendinsin.Herkse de olduğu gibi..Bunu unutmadan hareket etmeye  çalışıyorum bende...


7 yorum:

  1. Yorumlarına bayılıyorum. Sanki kızını karşına almış konuşuyor gibi yazıyorsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet amacım en başından beri o..Günlük vari yazmak istedim...Büyünce okusun ona hitaben...Ama şu etkinliklere dalınca ikisini karıştırdım mecburen..bazen sizlere yazayım diyorum sonra yok amacım o değil filan oluyorum..öyle arada gidip geliyorum...Derinime duygularımı da araya serpiştiriyorum..yada yaşanmış neler var ise...Ayrıca bir defterim de var özel olanları oraya yazıyorum..sadece 2 miizn bilmesi gerekenleri :)

      Sil
  2. bizde her aktivitenin ilk 5 dakikasında çok iyiyiz ama sonra nasıl oluyorda işin rengi değişiyor anlamıyorum :) ama oğlumun kıkırdamasını duyunca boşver hadi takılsın kafasına göre diyorum :) Bu arada ben seni face de farkettim, yani blogun olduğunu (face de çalışan anne'yim ben) ve hemen takibe aldım, bana da beklerim görüşmek üzere , sevgilerle ...

    YanıtlaSil
  3. iki blogum var 1. emreylehayat.blogspot.com, 2. blogum http://ilknurolmez.blogspot.com/ beklerim, takipçim olursan sevinirim, facebook sayfamı da beğenirsen, arkadaşlarına tavsiye edersen çok mutlu olurum https://m.facebook.com/profile.php?id=271999649591896 sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz..Memnun oldum..hepsine de üye oldum...:D

      Sil
  4. ne güzel şırınga etkinliği bizim listeye girdi

    YanıtlaSil