Atölye Bambini

Salı, Ocak 21, 2014

Boş mu Dolu mu...

      Bu harika etkinliği Sevgili Melis'in blogunda gördüm ve uygulamak için listeye almıştım. Burdan bir kez daha teşekkür etmek istedim.Aslında uzun zamandır elimdeki onca Kinder Surprise yumurtalarından ne yapabiliirm diye düşünüyordum..Bİr çok etkinlik görsem ise de yaşça bize en uygun oalnı bu olunca ilk iş bunu uygulama kararı alıp..içlerini doldurduklarımla boş olanları karıştırarak bir kaseye koydum.
       Güzel kızım bak bu boş yavrum bu dolu dedim.Başladık oynamaya..Sen tabi ki daha önceden bu kavramları bildiğinden hemencecik bitirdin..Geldin eğlenceli kısmına yumurtaları tek tek açma kısmına...Tabi elle başaramayınca anne usulü ağızla açtın..tek tek içlerindekilee baktın..Mıknatıs olunca bu ağır dedin..ponpon bulunca hafif diyerek ağır hafif i de tekrar etmiş olduk ..Çok beğendik akşam babmız gelince bir tur da onunla oynadık.



Burada ise yazılara takıldın..Burada boş burada dolu yazıyor filan diye ezberden okudun durdun :)


Ayrıca zamanı ile kinder süprizlerin hastası bir annen vardı..Büyük bir vazo dolusu oyuncakları vardı..tabiki en değerlisi ile paylaşırdı ancak bunları öyle de yaptı..Sen vazoyu kırdın...Şimdi kutudalar...Zaman zaman çıkarıp oynuyoruz..Heyecan ve merakla tek tek inceliyorsun.Canavarlar çıkmıştı onlardan biraz korkmuştun ortadan yok ettim.Hep malım kıymetli olmuş pek başaına bir şey gelmesin istemişimdir..Kimse ile paylaşmayı da sevmem ne yalan..Ama sen doğalı..hiç bir şeyin değeri yok gözümde..senin heyecanın gülümsemen kadar.Kırıyorsun...onamaaaazzzz diye bağırıyorsun...gel hepsini kır at diyesim geliyor öyle sevimli oluveriyorsun ;)Seni çok seviyorum...

8 yorum:

  1. :) itiraf ediyorum ben de kinder sürpriz yumurta hastasıyım,hele şirinler konseptine bayılıyorum:)bazen Kayra'dan gizli yiyip atıyorum oyuncağını da boş kutuyu da çekmeceye.henüz şirinleri bilmiyor ama ileride oynayacağız biliyorum,boş kutuların da ne olacağı belli oldu,teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman sonra da atma..Harfler ve sayılara ciddi bir giriş yaparsak kullanırız...;) Bende ki üniden kalam..artık ara verdim..ciddi para veriyordum bir zamanlar şimdi Derine arada alıyoruz..Çok güzeller ama dimi ya:)

      Sil
  2. Benim küçük oğlum tatile gittiğimizde masaya asla oturmadığından yemek yedirmek tam bir kâbustu. Bir gün bu oyuncakları keşfettim. Küçük bir kutuya sığabiliyordu, kaybolsa da çok üzülmeyecektim ve parçalanıp yapıldığından uzun süre oyalıyordu. Bir de sürekli oynamadığı için değişiklerdi tabi. Benim kurtarıcım oldular. Yıllarca her yere onlarla gittim, haklarını ödeyemem:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha:) Süpermiş..Ne çok insan farklı amaçlarla kullanmış..Daha etkinlikler yapacağım paylaşırım:)

      Sil
  3. Çok güzel bir etkinlik. Bende 6 boş kutu var var. Bizimkilere pek almıyorum bundan. Ama ben bayılırım. Biraz daha alıp biriktirip yapmak lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok etkili olur öğrenmede biz biliyorduk ona rağmen çok eğlendik..Hem daha bir sürü şey için kullanılabilir...

      Sil
  4. çok fonksiyonel bir etkinlik olmuş.eğlencesi de cabası:)

    YanıtlaSil