Atölye Bambini

Çarşamba, Ocak 08, 2014

İyi ki varsın Derinim.

     Az önce uyudun bir tanem.Eski videolarına bakındım biraz..bazen ağladım bazen gözümdeki yaşlarla güldüm.Ne güzel şeymişsin sen öyle..Her anın ayrı bir ömür gibi.Aslında sinirlendiğimde farkına varamasamda bunları izleyince..resimlerine bakınca neler yaşadığımı hayatımı 2,5 yılda nasıl neşelendirdiğini nasıl umutlar saçtığını fark ediyorum.Zaten bu gece için post yazacaktım bari başlayayım dedim.İyi ki varsın..iyi ki bizim canımız kanımız olmuşsun..Duygular tarifsiz...Keşke kelime bulabilsem seni yazmaya...
      Neyse bugün aslında okul günün olduğunda sürekli onu konuştuk başta..sonra Aşı olduğunda tatili öğrenince nasıl etsek de seni ikna etsek diye düşünmeye başladık..Bir kaç etkinlik yaptık..su ile oynadık filan derken öğlen baban sana dergi getirmiş..birlikte dinazor maketi yaptınız..azıcık dışarıda gezdirip ikna etmiş seni ve Suna annene bırakmış.Ben okula tabiki...
      Dedim ya farklsın diye..koşa koşa eve geliyorum artık..sana kavuşmanın heyecanı ile.Önce anneye biraz nazlandın..sonra baba sana animasyon açmış onu izlemeye daldın .Babamız bize harika bir makarna hazırlamış.Bu sostan yemem ben domates sevmem..peynir yemem dedin ama aç olmalsın ki..kesinlikle öyle biraz benimle takıldın..domatesleri sevmem dediğinde aldım deyip ağzına koyuyordum yine yiyordun.Zaten domates de değildi neyse işte...Karnımızı doyurduk.Foto çektirdik.birlikte..


Sonra klasik oyunlarımızdan yakalamacılık oynadık...Her zaman sevdin hala seviyorsun..Sen babanın kucağında ben sizi yakalıyorum güya :) sonra tren filan derken bayağı eğlendik.Uçurdu seni bayağı bir tepindik...



Bir ara ingilizce tekrar yaptınız her ne kadar şarkılara eşlik etmesen de buda kamera görüntülerin...




Birde Teyzemiz yeni ciciler alıp yollamış her biri birbirinden güzel...en güzel yeleğimizi inatlaşıp giymedin bak onlar da burada..çok yakıştılar...En çok inekli poları sevdin..Bardağınla kardeş olduklarını söyleyerek son noktayı da koydun:)

Her anı dolu dolu yaşarız inşallah seninle canımın içi..öyle seviyorum ki seni...Hep bizimle hep mutlu ol...Her zaman evimizin neşesi ol...



8 yorum:

  1. akşam sporu yapmışsınız epey :) gerçi bizim evde de durum farklı değil, en sevdiğimiz oyun saklambaç :) biz saklanıcaz baba bulucak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle oldu dün...Saklambacı bizde seviyoruz ancak bir ara kopuyor saklanmayı unutuyor yada bulmayı :))

      Sil
  2. Benim kızımın adaşı demek çok şeker maşallah :) Allah mutluluğunuzu daim etsin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet adaşı ...Teşekkür ederiz..Amin inşallah... :)

      Sil
  3. maşallah ne kadar mutlu olmuş. Sizde ne kadar güzel anlatmışsınız. Ne kadar şanslı bir çocuk sizin gibi bir anne ve babası var. : ))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy çok teşekkür ederiz.Kendim ve eşim adına...:) Umarım Derinim de büyüdüğünde öyle düşünür..Her şey onu huzurlu, sağlıklı, aklı başında bir birey olarak yetiştirebilmek için..Sizler gibi annelerin desteği de büyük tabi ki..İyi ki varsınız...

      Sil
  4. zaman ne de çabuk geçiyor ve ne de çabuk büyüyorlar:(neşeniz hiç kaybolmasın inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen...NE kadar kısa bir süre oysa...canım yavrum...Allahım evlatlarımızı hep sağlıkla bizlere bağışlasın .Amin...
      Teşekkür ederim iyi dilekleriniz için...

      Sil