Atölye Bambini

Pazar, Ocak 12, 2014

Çiçeklerimizin yapraklarını hem sevdik hem temizledik

      Şu aralar gerçekten muhteşem bir grup olduğunu düşündüğüm Evde Montessori Uygulamaları grup yöneticisi sevgili Aslı Hanımın küçük Masal'ı ile yaptığı ve çok beğendiğim günlük hayatta montessoriye harika bir örnek olduğunu düşündüğüm çalışmayı yaptık..Hem pamuklarını sıkarak kaslarına yardımımız dokunduğu için hem bitkilere karşı duyarlılığın artması için etkili olduğunu düşünüyorum.Yüz temizleme pamuklarını verdim bir de bir kase su..batırdın sıktın..sonra yaprakları sildin.Önce baktım çok haşin davranıyorsun.Gösterdim.Koparlar dikkat etmeliyiz diyerek ne kadar çiçek var her birine atlaya atlaya koştun..uğraştın...temizlemeye çabaladın..ben çok sevdim..ileride daha uzun zaman vakit harcarız diye düşündüm. Farkındalık da yarattım bitti...

Altta ki foto da duvardaki çamuru ve senin ilk sanat eserine değinmek istiyorum.Bir gün elini çamurlu fark ettiğimde bakındım ama göremediğim bu sürrealist çalışmanı 2 hafta kadar sonra fark ettim.Kolonun iç tarafında kaldığından fark etmemişim..Babana gösterdiğimde al sana montessori kalsın elleme dedi ve temizlemedik öyle duruyor:)

                   
Bunlarda pislenmiş anne..koşarak temizlemeye...


Tabi ki bitmedi..Ortalığa döktüğümüz su damlalarını temizledik sonrasında.


Yine bitmedi..Bu kez anne bir fikrim var..Etkinlik yapalım mı..Deyip hemen bir şey uyduruverdin..Almanca türkçe sözlüğü yemek yaptık Sehpa da durun süsü de tuzluk tuz döktün..Salladın ..Üstünü örttün.



Anne Kipat okuyalım diyerek köşemize götürdün beni.Bu sözlük minik olduğu için bu kadar ilgini çektiğni düşünüyorum..Ama başladın adamlar varmış.Uçmuş.koşmuş filan demeye :-O şimdi hatırlayamadığım bir sürü bir şey söyledin.Lucky panda kitabın oradaydı onunla ilgili de eğleniyor oyun oynuyor diye bizim anlattıklarımız tekrarladın ve sıkıldın ondan da..Artık kitap köşeni biliyorsun istediğinde oraya geçiyor okumak için uğraşıyorsun .Bu beni çok mutlu ediyor...Devamı gelecek diğer postta...


Buda yarısını yakalayabildiğim Almanca sözlüğün en güzel okunma örneği :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder