Atölye Bambini

Pazar, Ocak 12, 2014

Yüzyüz yapalım dedik...

      Artık eski etkinliklerimizi yazmaya başlayayım ...Yüzyüz yine takip ettiğim sevgili annnelerden öğrendiğim bir kitap ismiydi ve 2-3 yaş kitaplarını seçerken ilk aldıklarımdandı.Bu kitabı çok seviyorsun her gün okuyoruz, dedim bizde yüzyüz yapalım arkadaşlarını filan  bir araya getirelim kocaman bir balık oluşturalımBüyük ton balığını kovalayalım :) Benim yardımlarımla bitti etkinliğimiz.Bayağı da güzel oldu..Eve gelenlere gösterir oldun sevdin sanırım sende.




                       Ve mutlu son...Bu kitaplar harika...Sırada pezzettino var.Onu ve arkadaşlarını da mutlaka    yapamalıyız ;)

6 yorum:

  1. maşallah sabırla yapmış süper kocaman bir aferin derine fikriye teyzesinden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoooo maalesef hepsi ona ait değil bende yardımcı oldum ancak beklentimin üzerinde bir performans sergiledi diyebilirim..Öpüyoruz teyzesi:=

      Sil
  2. Hem yuzyuz harika hem derin hem sen hemde fenerbahce fonunda aktivite yapmak :))) bayildim.hepsine ;)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol Yağmur beğenmene sevindim..Eşimin bekarlığından kalma yatağı etkinlik yapmak için kullandık hiç dikkatimi çekmemişti :)

      Sil