Atölye Bambini

Salı, Ocak 21, 2014

Miss Rainbow

     Bu aralar Luli TV rainbow izliyor İngilizce renkleri tekrar ediyoruz..İlk öğrendiğin Yellow oldu.Diğerlerini de biliyor gibisin..Ancak Türkçe kırmızıya sarı siyaha beyaz demekten vazgeçiremedim..Aslında hoşuma gidiyor.Geçen bakıcıya bıraktım snei merdivenlerden iniyorum...Aaaa annein montu siyah dedin..ben de bir baktım aslında beyazdı sen yine karıştırmıştım..İlk fark ettiğimde de beyeaz kutup ayına siyah ayımı istiyorum diyerek ağlamış bende öyle düşünmüş aklıma bile gelmemişti.ta ki önüme çıkana dek baktım ki cidden karıştırıyorsun;) Düzeltmiyorum nasılsa öğreneceksin...Neyse böyle işte...
      Gökkuşağını seviyoruz ailecek.gerçi kim sevmez ki...Bende yine pinterestte gördüğüm bu harika etkinliği yapmaya karar verdim.Ama rengi seven annen etkinlik sonrası o canlılıkta bol bol fotonu çekti...Onlarla daha çok ilgilendim.Şönilleri yerleştirdin..bazen zorlandın..ama birlikte bitirdik.Sonra renkleri tekrar ettik..Boya kalemlerinde sürekli kahverengi istiyorum ben diyorsun ilginç geliyor bana:) Öyle oyalandık..Bol bol foto çekindik.Tepsiden yansımalar başka bir boyut kattı resimlere..ben bayıldım...

Böyle canlı rengarenk musmutlu bir hayatın olsun inşallah...Bir anne başka ne ister ki?


işte hazır gökkuşağımız...


Bunlarda eğlence kısmı....Güzel yavrum






8 yorum:

  1. oooh resimlere baktıkça içim açıldı valla,ne güzel olmuş etkinliğiniz ve de ne çok eğlenmişsiniz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet keyfi yerindeyse bir noktadan yakalıyoruz eğlenceyi...Saol canım...

      Sil
  2. yerim ben senin gülümsemeni. Ömrün de böyle renkli ve uzun olsun şeker kız. Annen de hep yanında olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnn..Ne güzel duadır Nihalcim.Allah bizleri evlatlarımızdan ayırmasın...Onlarla sınamasın.Bu duanın ne anlama geldiğini anne olunca anladım.Saol canım

      Sil
  3. valla ne güzel bir etkinliktir bu :) yansımaları şönilleri seven kızım buna bayılır herhalde. kızınız çok şeker maşaallah.. kızım 22 aylık ama bi deniyeceğim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka deneyin... 21 aylık olamsı çok güzel...birlikte renkleri öğrenirsiniz...Böyle bir tepsiniz var ise..yansıma ile de ilgilenir..Kolaylıklar...

      Sil
  4. çok güzel bir çalışma olmuş şirineyi ısırcam bir yanına gelirsem :)

    YanıtlaSil