Atölye Bambini

Pazar, Ocak 12, 2014

Tutkal ve renkli kumlarla basit bir etkinlik...

          Hızını alamamış olmalısın ki..Kovamızdan renkli kum boyadan arta kalanları bulup getirdin bana.Hemen uyduruldu...Ben kendim hazırlarım sanıyordum..öyle olmadı hazırlarını kullnadık..tutkalla şekiller yaptım sende döktün kumları üzerlerine.Hepsi bu kadar..Sevdin..artık yeter dediğimde Anne triangle  da yap demez misin? Dikkatli böcek ben tam  tüm şekilleri çizdiğimi düşünürken üstelik. İşte pazar sabahımız böylelikle son buldu.Artık biraz Kayu izlemene izin verdim.
          Bende uyumuş kalmışım.Sen baba ile gezmiş gelmişsin haberim bile olmadı.Eve gelince anne iyi geceler hala uyuyor musun dedin? Bende iyice dinlenmişim 2 saat...Koltukta sızmayalı uzun zaman olmuştu ;)
         İşte fotolar...
       

       

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder