Atölye Bambini

Çarşamba, Ocak 22, 2014

Kitaplarımız : Bil bakalım bu kim ?

      En başından beri kitapları sevmen adına renkli gördüğümüz her kitabı almayı amaç edinmiştik.Bu yıl 2.yaşınla birlikte anladık ki böyle olmaz..senin ciddi bir kütüphaneye ihtiyacın var..çünkü seviyorsun dinlemeyi...resimlerine bakmayı.Hayvanlara olan ilginden ötürü de bu kitapları özellikle almak istedim.
Gelince hiç pişman olmadım.Çok güzellerdi...Final Kültür sanat yayınlarından 4 ünü de aldım.Çevirdiğimiz her sayfa da farklı bir hayvanı resmetmişler.Çok eğlenceli..gerçekten...Tavsiye edilir...




6 yorum:

  1. çok ilginç ve güzelmiş kitaplarınız. keyifli okumalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım .Mutlaka al sende...Daha yazacağım bakarsın..

      Sil
  2. bizde aldık ama 20 aylık oğlum için biraz erken ama bende çok beğendim farklı bi kitap

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kesinlikle öyle...Olsun şimdiden hayvanları okuyabilirsiniz..

      Sil
  3. Ben de bir kitap serisi önerebilir miyim? Gülbilge (25 aylık) bayılıyor hepsine.

    https://www.mikadococuk.com/Default.aspx?cid=12143&ps=30&sort=pasc linkindeki

    İtfaiyeci İlker, Çiftçi Çetin, Doktor Deniz, Veteriner Verda, Aşçı Taşkın ve Öğretmen Meryem kitapları.

    http://www.idefix.com/kitap/mikado-yayinlari/firma_urun.asp?fid=6293 bu linkte de "Minikler Serisi" açılıp kapanan şeyleriyle ilgisini çeker.

    Sanırım Lulu için büyüdüler ama seriyi merak eden anneler olabilir:

    http://www.idefix.com/kitap/benim-adim-lulu-camilla-reid/tanim.asp?sid=BI4D1OWTZA5AHGGUV1YT

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süpersin...ben daha yeni bir liste hazırlayıp sipariş verdim bir daha kine aklımda :)

      Sil