Atölye Bambini

Çarşamba, Ocak 22, 2014

Kutup yaşayan kuşlar..Eşleştirme.

     Bir derginin ekini saklıyordum uygun vakitlere..O gün Arkdaşın Ceylin gelince onları yapıştırmayın desem de leğenin tüm etrafını sticker la kaplamıştınız.Ertesi gün ne yapalım dedim.üzerindeki karikatürleri inceledik..aynılarını bulmaya çabaladık.Biraz penguenler hakkında konuştuk..Anne bu kızgın penguen dedin..İfadeleri biliyorsun seviyorsun...arada bana da anne kızgın ol, musmus (mutsuz) ,üzgün ol mutlu ol filan diyorsun oynatıyorsun beni.Sonra stikerlarımızı eşlerini bularak buzdolabına yapıştırdık.Bende seninle bu kuşları öğrenmiş oldum.Kutuplarda buzullarda gemi ile gezindik..Gemi leğen oldu tabiki..Aklıma bir anda geldi uydurdum filan ama oldukça öğretici oldu.Kutuplar duyusal havuzuna girmeden ön bir çalışma yapmış olduk...

                                          Eşleştirip yapıştırdığımız kutupta yaşayan kuşlar...


Tüm stickers...


Eşini bulduğumuz ve okuduğumuz karikatürler...ve Kızgın penguenimiz...

4 yorum:

  1. Etkinlik bulmada kızın seni geçecek canım bu gidişle:)) Maşallah pek yaratıcı :)

    YanıtlaSil
  2. Ay siz hiç musmus olmayın taam mı? Çok sıpa yaa... Ne kadar şanslı böyle bir annesi olduğu için...!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Zeynep ...Senin kızında bir o kadar şanslı inan bana

      Sil