Atölye Bambini

Salı, Ocak 21, 2014

Canavarımıza iğne batırmaca.

     Şu aralar ince motor becerileri geliştiren etkinliklere yoğunluk verdim.Gelişimine destek olmak adına.Biraz geride olduğuna inanıyorum.. :/ Neyse bu iğneleri yine görünce aldım ortalıklarda olmasa da köpükte kullandık bir kez.Öyle ne yapsam diye düşünürken verdim eline babamızın çok arayıp aldığını yeşil sevimli canavarımıza rastgele iğneleri batırmanı istedim..batırıp sonrasında geri topladın..çok sevmedin ama uğraştın biraz işte...

Çok basit ama çok etkili bir etkinlik oldu bence...Renklere göre de batırabilir..Sonra sayabilir...

2 yorum:

  1. ay çok hoş,hem ince motor için etkili hem de bnce korkuları olan çocuklara da uygulanırsa o korkuyu yenmede etkili olabilir.keyfiniz bol olsun güzel anne

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım..Hiç öyle düşünmemiştim şu aralar Derin Canavarlara takmış durumda aslında..ben de canavar yoktur oyuncak yeşil gibi çok sevimliler filan deyip saçmalıyorum bazen :P

      Sil