Atölye Bambini

Pazar, Ocak 12, 2014

Bu hayvan nerede yaşar ?

         Bir pazar sabahı yine bol etkinliklerle geçti gitti..Artık pazar günleri etkinllikle başlıyor bizde..Geçen hafat bu hafta derken etkinlik yazmayalı bayağı olmuş...Şimdi uzun huysuzluklardan sonra uyuyakalmışsın.Hazır uyurken ben de başlayayım yazmaya dedim.Şu aralar keyfim de yok,o nedenle bayağı bir ara verdim öyle olunca birikti..artık sıra ile yazacağım.Power Fm de açtım ki..bekarlığımdan kalam beni motive etsin uzun zamandır dinlemediğimi fark ettim.Aslında bu yıl sadece senin etkinlikler ,blog ve nette takılıyorum başka sosyal hayatım yok gibi.! aydır hafta sonlarına misafir davet ediyorum ki..tamamen kopmayayım hayattan diye:) Benim gibi sosyal birinin yalnız olması iyi gelmiyor bana.Neyse bayağı kendimden bahsettim.Şimdi gelelim uzun zamandır yapmak istediğim bir gruplama çalışmasına..Dün gece misafir abilere de bu timsah suda yaşar :S deyince..Dedim ki vakti gelmiş.
        Hazırlık aşaması çok zor olmadı havada kısmında zorlandık biraz:) Birde kara için filan toprak bulmayı planlıyordum ne yalan dışarı çıkmaya üşendim.Su en kolayı oldu.Hava için bulutlar yapmayı planlıyordum..Ancak seni TV den korumak için bir an önce ortaya koymam gerekiyordu bende öyle yaptım..Önce konuştuk..anlattım hava kara su nedir...Havada ki hayvanların kanatları olduğunu ve uçabildiklerini..Balıkların su altında yüzdüklerini...Zaten favori kitaplarımdan yüzyüz hemen akla geldi..örneklerini kendin verdin:=) Topraktan karadan hayvanların bacaklarından filan derken bayağı anlatmışım hemen geçtik sınıflandırmaya...


 Suda yaşayan hayvanlarda sorun yoktu...Ama havada bulamayınca hayvan dergiden faydalandık..Dikkatini çok çekti..gülerek bakındın kuşlara...


Sonra evde keşfe başladık her bulduğumuz hayvanın nerede yaşadığını sorguladık....önce posterlerimzden başladık.Deniz atı ve Serçe...sonra oyuncağımızn üzerinde ki hayvanlarla devam etttik.Arı,kelebek,salyangoz ve tırtıl..Arada tırtıllar elma yerler demeyi de eksik etmedin :)

Geçen gün yaptığımız kum boyamadaki kelebek kuşa dikkat çekerek bulutları vurguladık..Sonra tavşanlara ve çiçeklerin ağaçların içerisinde olmasını gösterdik.Karada yaşar dedik.Ve havada uçan bir karga bir güvercin bekledik.O arada tavuk ve horozları görünce onların da yaşam alanlarını söyledik..
         


Ama daha bitmedi..çünkü artık hareketli etkinlikleri oyunları çok seviyorsun...Canlandırdık..Önce yüzyüz olduk ve yüzdük..sonra Arı olduk uçtuk..En son aslan olduk tüm hayvanları korkuttuk :/ Öyle istedin...Sonra Ayıcık olduk tabi ki yeleğimiz kostüm yaparak...Çok güzel vakit geçirdik bence...Artık soracağım sana bakalım ne kadarını hatırlıyorsun...İlk etkinliği böylelikle sona erdirdik...




 

2 yorum:

  1. süper bir çalışma olmuş ne güzel eğlenmiş derin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de en sevdiklerimden oldu..çok teşekkürler...

      Sil