Atölye Bambini

Pazartesi, Ocak 13, 2014

Su ve peçete ile harika bir etkinlik...(Ev yapımı Aquadoodle) ..

   

      Aquadoodle ne ben de bilmiyorum Canımın içi Derinim..Ama en kısa sürede araştırıp varsa malzemeleri alacağım çünkü çok eğlenceli bir şeye benziyor.Ev yapımları varmış okuyunca fark ettim.Sevgili Kayra nın blogunda gördüğüm ve çok beğendiğim bir etkinlikti ilk hemen yapalım dedik.(Teşekkür ederiz)Boya yok su var..en sevdiğin şey yani..Sadece peçeteyi ters çevirip fırça ile ıslatıyorsun. Açıkcası beklentilerim üzerinde amaca hizmet etti ne yalan...Önce fırça tutuşu için harika bir etkinlik kaslar çalıştı..Sonra suyun damlaması ile sürdüğündeki farklılıkları öğrendin..keşfettin...Renkleri tekrar ettik..Yusufçuk böceğini öğrenmiş olduk..ve söyleyemeyerek güzel bir anı bıraktın geride:D Kafayı çalıştırdın..En başında beklediğim suyu bardakla bocalama işlemni neyse ki tüm peçete ıslandıktan sonra denedin de etkinliğimiz yarım kalmadı..sonra yine yaratıcığınla peçeteyi tek tek koparıp suyunu sıkıp bardağa doldurdun..Yaaa böyle güzel basit ve etkili bir çaba oldu..Daha ne olsun...Ben bayıldım..değişik değişik peçetelerle denemek istiyorum.En çok da faaliyeti başka taraflara yönlendirmene bayılıyorum..müdahale etmeyince beyninin sınır olmuyor..çok mutlu oluyorum güzel kızım...Hep böyle olamn dileğiyle...

Fırça kullanmada ilerliyoruz haydi bakalım:)



ve beklenen son işte...su boca ediliyor....


Şu suyu sıkmaya baksana..bundan güzel kas çalışması olamazdı :)


Buda videon..En sevdiğim şu aralar anne bigi oldum demen..yerim ağzını burnunu :)
bir de yapuşkut=yusufçuk

10 yorum:

  1. biz de çok eğlenmiştik beğendiğinize sevindimm:)peçetenin desenleri de ne hoş.bak unutmuştum ben bu etkinliği bir ara tekrarlayalım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay saolun valla fikir için yeniden...Çok keyifliydi gerçekten...:)

      Sil
  2. Oy maşallah ne güzel eglenmiş prenses,keyfiniz daim olsun cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım ya her birimizin...Özellikle son dakikalar tam ona göre idi..Göktuğla sizin eğlenceleriniz bir başka yine de canım ya...ASlında şu aralar sürekli korsan olacam deyip duruyor eline bir rulo alıp..sizin blogu ziyaret edeceğim...

      Sil
  3. Tam Defne'ye göre, bir ara mutlaka denerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika bir etkinlik bir an önce fırsat bulursan dene canım:)

      Sil
  4. Bayıldım ben hemen deneyeceğim şimalin en sevdiği şey su ile birşeyler yapmak ve bardaktaki suyu boşaltmak akşama deneyelim hemen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok güzel..Şu çocuklar demek ki hep aynı bizimkide suyu seviyor

      Sil
  5. Biz de deneyelim. Kendi aqua nı kendin yarat :))

    YanıtlaSil