Atölye Bambini

Salı, Ocak 21, 2014

Kuşun burnu aktarma çalışması

     Evet kuşbununa kuşun burnu diyerek beni delirtiyorsun..Şu aralar birde bigi var yani gibi...Baban düzelettikçe bırak düzeltme öyle kalsın diyorum..Çok sevimli geliyor bana.Anne senin bigi güzel olmak istiyorum...anne senin bigi ruj sürdüm filan deyip geziniyorsun etrafımda...Bu sabah buz boyama yapmayı planlıyorum ancak ondan önce yazmam gerekenler öyle çoğaldı ki..Ütü de yapmalıyım bugün kendine kalacak gibisin.Sinop a gitmek için hazırlıklar başladı.Orada yapmamız gerekenlerin de planını yapmalıyım.offf dolu işim var...
        Neyse geçelim etkinliğimize...Bunu Sevgili Özlemcim bebekleri ile yapmıştı..Özellikle kaşıkların tabağa dizilişi çok dikkatimi çekmişti..bende hemen uygulamak istedim...uyguladım da ancak yazmak bugünü nasip oldu.Saoalsın Özlemcim.Blogundan çok faydalanıyorum.Bugün birde kelebekler vardı bant ve tuvalet kağıdından onu yapmaya karar verdim.

Kuru üzüm olmadığından cımbızla deneyemedik..bir daha ki sefere inşallah...Neyse önce kaşıkları dizdik..Sonra kuş burnu ile yaptığımızdan yine çay kaşığı kullanarak aktarma yaptık.Oldukça başarılı sonuçlandı.2.turda elinle aktarma yaptın. Müdahale etmedim.Biraz hayvancıklarına vermek istedin.Kuşun burnu ister misiniz diye?Sevdik bu etkinliği..Ama sonunda yeter anne bitti deyip kendini ördeğinin kollarına attın :)

 Unutmadan sayı çalışması da yapmıştık..Kaç kaşık kaç ten kuş burnu var gibisinden :)



4 yorum:

  1. Maşallah kuzuma,bu etkinliğin üstesinden de gelmiş.Kocaman öpüyorum sizi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz..bizde öpüyoruz...Sizin evlatlarınız için çabalarınız benim için paha biçilemez değerde..ve nadir annelerdensiniz..bu konuda bence...Bende sizlerin izinden devam ediyorum...

      Sil
  2. çok güzel olmuş biz de aktarmaya bayılırız bunu da deneyelim bir ara

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hep aynılar bu çocuklar aslında bizde seviyoruz aktarmayı...

      Sil