Atölye Bambini

Cumartesi, Ocak 18, 2014

Çalgılar kitabımız ve ve kartlarımız.

     Ksilofon,flüt,davul ve gitar la pek sıkı fıkısın.Müzikle ilgilenmeni çok isterim çünkü bence kulağın oldukça iyi..Öyle anlıyorum..Çabucak ezberliyorsun melodisini..sözleri bilmesen de melodiyi mırıldanıyorsun...Yine Trt çocuk dergisinin ülkelerin müzik aletleri kartları ile kitabımızdakileri eşleştirmiştik. Ancak aklımda kalan..ben hızla geçip bitirmiştim..Dur anne diyerek elimden alıp gitar sayfasını buldun ve üzerine koydun..Bazen benim bile dikkatimden kaçan detayları görüyor olman hoşuma gidiyor.Kartlar la bizim kitapda fazla eşleşen yoktu maalesef..Çoğunu bende bilmiyordum..öyle biraz zaman geçirdikten sonra kaldırdım.Biraz daha büyürsen yeniden inceleriz seninle. Hatta netten sana müzik aletlerinin seslerini dinletmeyi planlıyorum bakalım yakın zamanda yaparsak postunu da yazarım.



Birde bu aralar istiklal marşını dinlemeyi seviyorsun...Bayağıda peş peşe dinlemek istiyorsun..melodisini çözmüşsün...Ve diğer şarkılar onlarla ilgili bir videoyu da paylaşmak isterim...

2 yorum:

  1. ne güzel anı olası saklanası anılar kaydediyorsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım dünden itibaren youtube da açıldı artık video eklemeye devam edebilirim :)

      Sil