Atölye Bambini

Perşembe, Ocak 02, 2014

2014 ün ilk etkinliği..Tablo yaptık...

    1 haftadır yoğunluktan yazamadım kızım canım benim aslında birikmiş bir sürü etkinlik bulunsa da ben yılın ilk postunu hak ettiği üzere ilk sıraya yerleştirmek istedim.Yine bir pinterest keşfi olan bu boya çalışmasını yapmak için yağlı boyaları arıyordum baktım bulamadım artık guaj boya ile idare ederek boyadık seninle dün akşam. Bugün okuldan gelince de baktım uyuyorsun bari yazayım fırsattan istifade diyerek başladım:)
     Çok basit bir teknik.Tuvale gönlünüzce bantlar yapıştırdık.Sonra verdim fırçayı eline..önce söyledim arada taşmalar olsa da güzel oldu..hatta sonlara doğru fırçayı daha bir güzel tutmaya başladın.En kısa zamanda güzel boyalarla yenisini denemek istiyorum.Resimlerdeki tablo bize ait diyorum çünkü senin boyaların üzerinden geçerek düzeltmeler yaptım.çizgileri filan da ben yaptım.Biraz büyüyüp elin iş tutunca daha güzellerini yaparsın bize artık diyorum..neyse fikir çok güzel uygulama da zevkli ..diğer annelere de tavsiye edelim derim...


                             Boyaları yağlı boya seçmeliydik neyse...ilk acemilik oldu diyelim...



6 yorum:

  1. Harika, bayıldım gerçekten. Derin de çok güzel boyamış, aferin ona

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben en son üzerinden gittim...:) ama yine de pek sevmeyen kızım için..bayağı ileri oldu bu çalışma ..Teşekkür ederim...:) canvas larımızı kendimiz tasarlar asarız artık :P

      Sil
  2. ellerinize sağlık canım, çok beğendim bu fikri. çok güzel olmuş. metenin pek ilgileneceğini düşünmüyorum, biraz daha ilerde bende mutlaka deneyeceğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Bende öyle düşünmüştüm ama fırça ilgilerini çekiyor..deneyin derim :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim..İlk gördüğümde bende öyle söylemiştim..tabi ki yağlı boyalarla daha hoş görüntü elde edilir..onu da ilerleyen zamanlarda deneyeceğim..

      Sil