Atölye Bambini

Çarşamba, Ocak 22, 2014

Değişik bir boyama uygulaması

    Bu kez yine kinder süpriz yumurtalarından boyama çalışması yaptık aslında ben bu çalışmayı ceviz ile denemiştim öncesinde Cevizle boyama tık tık..çok da sevmiştim.bu kez farklı olsun istedim.Ama size tavsiyem siyah rengi işin içine katmayın çünkü renkleri hep kararttı.Düşünemedim başta..Neyse süpriz yumurtaları mıknatısla cevizle..bilye ile doldurdum.Bir leğene beyaz kağıt ve boya koyup attım içine..sonra gelsin sallaya sallaya boyama ve süper bir eğlence...Ara da kızım hızlandıkça boyalı yumurtalar bir yere fırlayacak ve her yer boya olacak diye korksam da bir kaza olmadan bitirebildik etkinliği..Temizlenme aşaması en az etkinlik kadar eğlenceli idi...


Hım resim olmasa yine unutacaktım...Bizim ki inatla ellerini sokmak istedi ben olmaz dedim bu kez...


Bii fikrim var diyerek mutfağa gitti şeker kepçesini alıp geldi.Bu kez ellerini sokamayan kızım kaşıkla aktarma yaptı..Yumurtaları aldı attı..eğlendi..En önemlisi yine kendiliğinden bir şey üretmiş olası idi..En çok bu kısmını merakla bekliyorum zaten...

9 yorum:

  1. o sevimli tokasını da çok beğendiğimi söylemeden geçemeyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pek tarzımız değil ama arada takınıyoruz..Saolun

      Sil
  2. eğlence denince üstünüze tanımıyorum.şahane :) süslü kızının tokasına da bayıldımm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla arada oluyor..Süs deyince bana da Derine de pek uymuyor ama bu tokayı o gün taktık 15 dk sonra yapışkanından tokayı ayırdı..:) Klasik Derin giyinme hele de saç konusunda prensipleri var kızımın..keçi gibi gezmeyi seviyor..taranmadan öyle...

      Sil
  3. böyle birde misketle görmüştüm kerem agzına sokar diye erteliyordum bu daha iyi bir fikirmiş ellerinize saglık güzellikler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım biz de ceviz ile yapmıştık..Ben sevdim şimdi misketle de deneyeceğim...

      Sil
  4. Ben geldim :) Kız anneleri dayanışması :)

    YanıtlaSil
  5. 55. takipçi oldum, ugurlu sayım da 5 tir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz.Memnun oldum..enerjiniz buraya kadar ulaştı desem :)

      Sil