Atölye Bambini

Perşembe, Ocak 02, 2014

Bizde yılbaşı ağacı yaptık

      Uzun zamandır nasıl bir ağaç yapayım derken yine kendim için bir etkinlikyapmış oldum..Kendim için diyorum bebeğim çünkü sen ancak bant yapıştırmak ve yuvarlak kek kalıplarını huni şekline geçirmekle yetindin...Ancak sonuç güzeldi..Çam ağacını birlikte masamıza yerleştirdik..En sevdiğimiz Şekil olan yıldızla süsledik.Biraz yılbaşından konuştuk filan.
   
 Gelelim yapım aşamasına


..ilk etapta ben anlamadığımdan uğraştım tek tek ancak sonra algılayınca hemencecik bitiriverdik.Önceilkle muffin kaplarını ortalarını da alacak şekilde kesip hazır hale getiriyoruz.Sonrasında huni şeklinde hazırladığımız kağıda (sabit olması açısından ben bir şişeye geçirdim) sıra ile geçiriyoruz...en alt sıra biraz büyük olduğundan iki muffin kabını birleştirmek gerekiyor.sonrası kolay üstü üste geçirip bantlayacaksınız...Kolay gelsin...

       Etkinlik sonrası eğlenceli dakikalar...





10 yorum:

  1. Derin o kadar güzel ki, ağaçlar sönük kalmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz Teyzesi..öpüyoruz seni :)

      Sil
  2. Çok güzel olmuş ağacınız :) Zaten Derin'in mutluluğu gözlerinden okunuyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz çok çok :) Ağırlıklı olarak ben çalıştım ancak sonuç güzel oldu..ben biraz masamızı da süslesin istemiştim...o nedenle uğraştım :)

      Sil
    2. çok güzel olmuş ellerine sağlık ne kadar mutlu görünüyor. onların bit tek gülüşü bile ne kadar değerli

      Sil
    3. Saolun..Aynen hep gülsünler istiyor insan...

      Sil
  3. baharcığım paylaşımlarının hepsi birbirinden güzel o kadar mutlu oldum ki linkteki paylaşımlarını görünce. Çok teşekkürler canım paylaşımların için. sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim ne demek..Buna vesile olduğun için asıl ben sana teşekkür ediyorum çok..Beğenmene çok sevindim..Her cumartesi sendeyim :) Biraz daha ilerlesin blogum...bende link günü yapacağım...Sevgiler...selamlar...

      Sil
  4. Ay bunlar harika olmuş. Keşke yılbaşından önce görseydik bizde yapardık artık seneye kısmetse :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz ..Hoşgeldiniz bu arada :)

      Sil