Atölye Bambini

Salı, Ocak 07, 2014

Kayunun bowlingi

      Yine kaprisli olduğun sabahlardan birinde ne yapsam ne yapsam diye düşünürken elime geçirdiğim bardaklardan haydi kule yapalım diye şebelek bir suratla çıktım karışına..ve beklenen tepki " Kayır Kayunun bowlingini sevemem oynamam " demez misin  :/ Meğer biliyormuşsunuz izlemişsin..falan hayırlarla başladık biraz kule yapmaya..sonra yıkmaya filan derken biraz vakit geçirdik..Ancak mantığı tam kavrayamadın..Bazen üst üste geçirdin filan o ara yardıma koştum ..yarı sinirli yarı mutlu oyun oynamış olduk...
      Aman güzel kızım bir bitse şu sendromun..Uyanacaksın diye korkuyorum bazen...sürekli ağladığından elimiz ayağımız birbirine giriyor bazen..çok da kızabiliyoruz..İnşallah çabucak çıkarsın..Senin gibi sevecen,huzurlu mutlu bir bebeğe hiç yakışmadı bu haller :)





5 yorum:

  1. kapris bu güzel kızın neresinde annesi ya, bak ne güzel yapmış yapmış devirmiş kuleleri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoğunu annesi yaptı o devirdi :) Kaprissiz hallerinde ancak görüntü alabildim ondan öyle görünüyor..kriz anlarında servis dışı oluyoruz oda bende:)

      Sil
  2. :)) ah bitse şu sendromlar artık kizlar daha mi kaprisliler acaba

    YanıtlaSil
  3. benim kaprisli kuzumda oyle bu aralar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım bir süreç..Umarım kolay atlatırız cümleten...Hoş geldiniz bu arada :)

      Sil