Atölye Bambini

Perşembe, Aralık 26, 2013

Yüzen ve Batan keşfi ve gruplandırma

      Yine harika sınıflandırmalardan birini daha her şeye rağmen tecrübe ettik..Kıyafetler ve ortalık su oldu azıcık:)  hafif hasarla atlattık..Ama kızım iki kavramı da algıladı bence..Batsa da yüzdürmek için çaba gösterdi ...yada yüzen bir nesneyi batırmak için elini dişine taktı diyebilirim.Ancak oldukça faydalı bir keşif oldu. Sadece biraz daha derin ve şeffaf bir kap olabilseydi daha da etkili olabilirdi diye düşündüm.Tavsiyem bu nokta da olur size. Herkes denemeli. Montessori ve duyusal etkinlikler tam kızıma göre..hem eğleniyor hem öğreniyor...Devamı gelecek takipte kalmanız dileğimdir...




Artık sonlara doğru üst baş soyunuldu..havlular serildi..su olunca malum her yer :)



11 yorum:

  1. Ay bu ne aktivite aşkıdır arkadaşım eşofman islanmis cikarilmis ama etkinlik yarim birakilmamis bravo doğrusu :)) etkinliginiz her zamank gibi şahane. Bizde yaza doğru deneriz bunu. Bir ara plana almış ama yapamamistim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok beğendim...Herşey ıslandı çıkardık ve bitirdik oynadık..eğlendik..Anne ben çok seviyorum sulu etkinlik diyor:)

      Sil
    2. Hadi ya :))) Bilmiş fıstık...

      Sil
  2. aktivite minikleri böyle oluyor işte,engeller yıldıramıyor onları :) harikasınız cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ... Bizim ki su deyince dünden soyunmaya başlıyor zaten :)

      Sil
  3. ayyy aktivite bir yana dursun derinnn sen çok tatlısın amaaaa :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz Teyzesi sende öylesin valla..Bu arada Hoş geldiniz buralara ;)

      Sil
  4. Harika. Hemen yapacağım. Defne çok sever sulu oyunları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saolun Suyu seviyorsa zaten gerisi teferruat...Eğlenceli bir etkinlik:)

      Sil
  5. ne güzel etkinlik
    bu hafta cuma cumartesi link paylaşım günü. Konu çocuk ve eğlence.Çocukların yaparken eğlenecekleri şeyler bekliyorum : ))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim...Link i nurtinia da mı paylaşacağım bilmiyorum ancak seve seve..Çok teşekkürler..Siz de hoşgeldiniz blogumuza...

      Sil