Atölye Bambini

Pazar, Aralık 15, 2013

A B CC(eybisisi) Alfabe duyusal havuzu

Canım yavrum bugün çok verimli bir gün geçiriyoruz...Erken de uyanınca güzel yol aldık..Annen bugün çok formundaydı..Neyse ilk etkinliğimiz yine vazgeçilmezlerimizden sensory bin lerden biri..:) Sen kahvaltını yerken ben hazırlık yaptık..mercimek ve nohutlarımızı ve babanın aldığı harfleri çıkartıp ve etkinliğe hazır hale getirdim.Seni çağırdığımda çok heyecanlandın..ve zevkle oynamaya başladın..ve fark ettik ki..harfleri yarı ingilizce (çoğunlukla) yarı türkçe öğrenmişsin..B yi almış eline anne bak Uğur'un B si demez misin öldük gülmekten..Ben sana bak Baharın B si Uğurun U su filan diyordum ordan karıştırdın..birde Anne bak Ceylinin Dsi diyerek bize unutulmaz keyifli anlar geçirttin...Umrella nedir dediğimizde şemsiye dedin gayet normal ve anladık ki..farkında olmadan öğrenmeye başlamışsın bile..ing..yi de sıradan kabul ediyorsun..anne bu sarı ing.yellow demeden geçmiyorsun..Umarım iyi olur senin adına..ben harf öğretme taraftarı olmasam da süreç kendiliğinden gelişiyor..Çok İpad ve şarkı dinleyip ing.çizgi film izliyorsun..Başta seni olumsuz etkiler sanmıştım ancak ara ara eline veriyorum ve sana fazlasıyla katkı sağladığını gördüm.Sadece sevdiğin ve ilgi alanlarını artık bildiğimden seni zorlamıyorum...Craft etkinliklerinde bitirmen yetiyor bir daha bir daha istemeyeceğini biliyorum mesela:)ya da yapıştırmadan çok uhunun baloncukları ilgini çekiyor ve ben kızmıyorum artık alıştım ...keşfetmene destek oluyorum sadece...
Etkinliğimize dönersek..harfleri bitirip sayılara geçtin...Sonrasında aktarma yaptın..ve bir ilk yaşandı bugün dökülen nohutları topladın..hem de bayağı uğraştın üzerinde..çay kaşığını umduğumdan fazla elinde tuttun..kullandın elinle aktarmadan önce:)  Ben çok sevdim sen de öle..ara ara ortaya çıkaracağım...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder