Atölye Bambini

Pazartesi, Aralık 09, 2013

Trafik Lambamız

Yine eskilerden yüklediğim bir resimden yola çıkarak yaptım..Kimden aldığımı fikri hatırlamıyorum ama oldukça yaratıcı..Çok saolsun..Havlu rulosunu siyah Eva ile kapladık başta..ilaç kutusunu da 3 ışık gözü açtık üzerine turuncu eva ile kapladık..sonra birbirinin ucuna gelecek şekilde kırmızı sarı ve yeşilden ışıklarını yapıştırdık ve ilaç kutusunu üzerine geçirdik..Oynadık biraz..fazla ilgisini çekmedi..bakalım ilerleyen zamanlarda tekrar çıkaracağım..birde maket bıçağım olmadığından görüntü biraz kötü oldu..neyse sonra düzeltmeler yaparım sanırım...Kolaylıklar herkese...






8 yorum:

  1. hmmmm canlandırma oyunlarına dahil edilmesi gereken bir oyuncak olmuş. Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Saol canım..Ancak önce çiz kutuyu da evayı da ışıklar için delikleri sonra aç benimki pek muntazam durmadı artık bu kadar beceri de diyelim ...ancak güzel bir oyuncak gerçekten..tam DIY yani:)

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık, evet canlandırmalarla çok güzel kullanılabilecek bir oyuncak vakit bulabilirsem bende yapmak isterim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye ederim..Saoalun beğenmenize sevindim :)

      Sil
  4. Ben de çok sevdimmm ellerinize sağlık,ileride yapılacaklar listesine girdi bile:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim :) Bugün hareketli yaptık..Ben kırmızıya çevirdim..bekledi..sarı da hazırlandı..yeşil dedim koşarak geçti filan ..böyle ara ara oynuyoruz :)

      Sil
  5. canım bu tam bizim bebişlere göre.

    YanıtlaSil